خرید خانه در استانبول شامل ویلای 8 خوابه داخل مجتمعی کنار دریا در Tuzla

Ref: 11644
WhatsApp
تعداد اتاق 8+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $2,500,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای چند طبقه با فضایی آرامش‌بخش و یک باغ بزرگ و تراس پشت بام، در مجتمعی کنار دریا قرار گرفته و از امکانات اجتماعی مشترک برخوردار است.

این ویلای 8 خوابه با فضای داخلی بسیار بزرگ، در یک مجتمع ویلایی کنار دریا در Tuzla، قسمت آسیایی استانبول قرار گرفته و خانه‌ای بی‌نظیر برای زندگی و استراحت است. فضای داخلی جادار و بزرگ این ویلا، محیط سرسبز باغ را بدون صدمه به حریم خصوصی با فضای داخلی پیوند می‌زند.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای 8 خوابه داخل مجتمعی کنار دریا در Tuzla 0
زمین این مجتمع ویلایی 42000 مترمربع مساحت دارد و شامل 60 ویلا، استخر مشترک و فضای سبز و تعداد زیادی درخت است که باعث ایجاد فضای تنفسی شده و حریم خصوصی بین ویلاها را حفظ می‌کنند. همچنین، محیط باز و تفریحی این مجموعه، زمینه‌ای عالی برای انجام فعالیتهای خارج از ویلا فراهم می‌کند. این پروژه شامل دو نوع ویلای تک و دوقلو با متراژ 800 متر مربع و 640 مترمربع است.

درباره ویلا:

این ویلای تک با 8 اتاق خواب و یک اتاق نشیمن، خانه ای بزرگ و مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت خواهد بود. پنجره‌های ویلا مجهز به کرکره برقی هستند و دهانه‌های قوسی شکل و کفپوش چوبی، رنگ و بویی مدیترانه ای به ویلا بخشیده است. در طبقه بالا، یکی از اتاق خواب‌ها مستقیما رو به تراس باز می شود و نور طبیعی فراوانی از درب شیشه‌ای تراس دریافت می‌کند. حمام اصلی دارای جکوزی، کابین دوش، روشویی دوقلو و یک آینه بزرگ بدون قاب است. پالت رنگ کاملا سفید حمام، فضایی آرام‌بخش و روشن فراهم می‌کند.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای 8 خوابه داخل مجتمعی کنار دریا در Tuzla 1

دربهای شیشه ای ایوان، اتاق نشیمن را به باغ متصل کرده و هماهنگی یکپارچه ای بین فضای داخلی و فضای باغ ایجاد می‌کنند و بدین صورت، روح زندگی را در داخل ویلا زنده نگه می‌دارد. در صورت تمایل، صاحبان جدید این ویلا می توانند یک استخر در باغ طراحی و اجرا کنند و در روزهای گرم تابستان از آن لذت ببرند.

This property was published on 05-05-1401.
It was last updated on 30-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید