خرید ویلای 5 خوابه زیبا با چشم‌انداز بسفر در مجتمعی با گیت ورودی در Tarabya استانبول

Ref: 10899
WhatsApp
M2 620
تعداد اتاق 5+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $2,300,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
خرید ویلای 620 متری، روشن و دلباز، دارای سونا، حمام با طراحی سفارشی و فضای داخلی شیک

این ویلای زیبای چند طبقه با 5 اتاق خواب در Tarabya، واقع در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته و با طبیعت احاطه شده است. این ویلا و 4 ویلای دیگر، یک استخر و زمین ورزش مشترک دارند.

خرید ویلای 5 خوابه زیبا با چشم‌انداز بسفر در مجتمعی با گیت ورودی در Tarabya استانبول 0

این ویلای لوکس که ویوی زیبایی از بسفر دارد، 5 خوابه بوده و زیربنای آن 620 مترمربع می‌باشد. همچنین، 4 حمام، 2 اتاق نشیمن، اتاق خوابهای بزرگ و دلباز، 2 آشپزخانه، یک حمام با طراحی سفارشی، سونا، اتاق بخار، و یک سالن بدنسازی دارد. متراژ یکی از اتاقهای نشیمن 90 مترمربع است و شومینه ‌ای با طراحی بسیار جذاب در آن تعبیه شده است.

خرید ویلای 5 خوابه زیبا با چشم‌انداز بسفر در مجتمعی با گیت ورودی در Tarabya استانبول 1

آشپزخانه ها مجهز به کابینت های لوکس و لوازم برقی از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و فر می‌باشند. لوازم برقی به طور مخفی در داخل کابینت ها نصب شده تا آشپزخانه ظاهری یکدست و جالب داشته باشد. و جذابترین نکته این است که دو آشپزخانه، ظاهری کاملا متفاوت دارند؛ فضای یکی از آشپزخانه‌ها به خاطر وجود کابینتهای چوبی، جلوه ای ارگانیک و طبیعی داشته و دیگری به خاطر کابینتهای تمام استیل ضد زنگ، ظاهری صنعتی دارد.

خرید ویلای 5 خوابه زیبا با چشم‌انداز بسفر در مجتمعی با گیت ورودی در Tarabya استانبول 2

آشپزخانه‌ی سبک گالی (دو دیواره یا راهرویی) کابینتهای چوبی دارد که سطح روی آنها گلاسه است. فضای داخل آشپزخانه به اندازه کافی عریض است تا مانعی برای جریان هوا و رفت و آمد انسان ایجاد نشود. به لطف دربهای کشویی تمام شیشه ای آشپزخانه که رو به فضای بیرون باز می‌شوند، نور طبیعی فراوانی از سمت باغ به داخل منتقل شده و حس تازگی و روشنائی در محیط ایجاد می‌کند.  

در آشپزخانه دوم، کابینت‌ها استیل ضد زنگ هستند و حال و هوایی صنعتی در محیط ایجاد می‌کنند. قفسه های معلق بالای میز جزیره، به آن بعد بخشیده و محیط آشپزخانه را جذابتر کرده است. اگر آشپزی را دوست دارید، بدون شک عاشق این آشپزخانه ها خواهید شد. یا به بیان یگر، این آشپزخانه ها شما را عاشق آشپزی خواهند کرد.

خرید ویلای 5 خوابه زیبا با چشم‌انداز بسفر در مجتمعی با گیت ورودی در Tarabya استانبول 3

یکی دیگر از جذابیت‌های این ویلا، تراس سقف شیشه ای آن است که رو به فضای سرسبز باغ بوده و ارتباط بصری بین فضای داخلی و خارجی را افزایش می دهد. اتاق خوابها نیز به خاطر وجود پنجره های بزرگ، جادار و دلباز به نظر می‌آیند. همچنین، علاوه بر پنجره های بزرگ؛ رنگ سفید دیوارها نیز به دلباز بودن محیط داخلی ویلا می‌افزاید.

راه پله های منحنی با نرده های فرفورژه، طبقات را به هم متصل کرده و در نهایت به اتاق زیر شیروانی می‌رسند. در این اتاق، یک تراس باز وجود دارد که منظره زیبایی از بسفر پیش روی شما قرار می‌دهد و سقف طاق‌دار این اتاق، باعث می‌شود در آن احساس راحتی کنید.

This property was published on 19-12-1400.
It was last updated on 15-06-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید