خرید خانه در استانبول شامل ویلای کنار دریا در مجموعه‌ای با امکانات در Tuzla

Ref: 11645
WhatsApp
M2 500
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $2,570,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
ویلای فوق العاده زیبا با آسانسور، ایوان و سایبان، اتاق لاندری و غیره، در مجموعه‌ای با اسکله خصوصی، پد فرود هلیکوپتر و استخر

این ویلای چند طبقه که در Tuzla، در قسمت آسیایی استانبول واقع شده، بخشی از یک مجموعه ویلایی با استخر فوق العاده بزرگ است. که البته آب استخر از دریا تامین می‌شود. این مجتمع ساحلی دارای اسکله خصوصی، پد فرود هلیکوپتر، سونا و جکوزی است که ساکنین آن زندگی منحصر به فردی را در این ویلاها تجربه کرده و از هوای تازه و بوی دریا، و صدای امواج، نهایت لذت را می برند.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای کنار دریا در مجموعه‌ای با امکانات در Tuzla 0
این مجموعه به خاطر نزدیکی به دریا و فضای سبز با تغییرات فصلی، دستخوش تحول شده و زندگی در آن تولدی دوباره می‌یابد. یکی از امتیازات کلیدی این مجموعه، نزدیکی چند قدمی آن به ساحل است. و ساکنین می‌توانند در کنار دریا با هم قدم بزنند و از نسیم دلپذیری که از سمت دریا می‌وزد لذت ببرند.

درباره ویلا:

این ویلای چند طبقه زیبا و دلنشین با 500 مترمربع زیربنا در فاصله 500 متری از استخر قرار گرفته و دارای ایوان با سایبان، کلوزت، اتاق لاندری و آسانسور است که به ویژه برای اعضای مسن خانواده عالی است. به علاوه، یک ساختمان هم در محوطه هست که برای خدمتکاران یا استفاده‌های دلخواه دیگر، مناسب است.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای کنار دریا در مجموعه‌ای با امکانات در Tuzla 1

اتاق خواب در طبقه بالا قرار گرفته و به خاطر وجود تک پله داخلی، از دو سطح تشکیل شده است. می‌توان تخت خواب را نزدیک پنجره قرار داد و از تابش نور خورشید بهره‌مند شد. ویوی پنجره‌ها رو به استخر و فضای سبز زیبا است.

در نمای کلی، دیوارهای ویلا به رنگ روشن هستند و فضا را باز کرده و از لحاظ جلوه بصری، در تضاد با کفپوش چوبی هستند. حمام نیز دارای رنگهای متضاد است که شامل کاشی‌های مشکی کف، وان و وسایل سفید است.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای کنار دریا در مجموعه‌ای با امکانات در Tuzla 2

This property was published on 24-04-1401.
It was last updated on 30-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید