خرید ویلا در استانبول با پلان 2+6 با و مساحت 700 متری در زمینی به مساحت 2100 متر مربع با باغ و استخر خصوصی در منطقه Arnavutkoy

Ref: 15232
WhatsApp
M2 700
تعداد اتاق 6+2
حیاط 2100 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $2,200,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای خیره کننده 700 متری در Arnavutkoy استانبول با پلان 2+6 و زمینی به مساحت 2100 متر مربع با باغ و استخر خصوصی به فروش می‌رسد.

این ویلای تریپلکس 700 متر مربعی در استانبول و در منطقه مرتفع و زیبای Arnavutkoy با 6 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، آشپزخانه اوپن، باغ سبز و استخر روباز به فروش می‌رسد. ویلا در یک مجتمع سرسبز ویلایی در نزدیکی مغازه‌ها و حمل و نقل عمومی قرار دارد.

خرید ویلا در استانبول با پلان 2+6 با و مساحت 700 متری در زمینی به مساحت 2100 متر مربع با باغ و استخر خصوصی در منطقه Arnavutkoy 0

زمین ویلا 2100 متر مربع است. نمای بیرونی آن با طراحی محوطه سازی شده، حصار طبیعی از درختان و درختچه‌ها و یک استخر خصوصی کامل شده است. ورودی ویلا متشکل از یک دیوار شیشه‌ای تمام قد است که علاوه بر ورود نور خورشید، به طراحی ظرافت می‌بخشد.

فضای داخلی ویلا دارای فضاهای نشیمن شیک و جادار با نورپردازی توکار، شومینه و مبلمان توکار در اتاق‌های نشیمن است. یک راه پله آهنی با طراحی هنرمندانه، طبقات را به اتاق خواب ها با کمد لباس، مبلمان توکار، و حمام متصل می کند.

آشپزخانه اوپن دارای کابینت و لوازم خانگی با کیفیت بالا از جمله اجاق گاز، فر و هود است. همچنین یک جزیره آشپزخانه وجود دارد که آشپزخانه را از فضای استراحت جدا می‌کند.

در طول روزهای گرم تابستان، می‌توانید یک باربیکیو و آلاچیق در باغ برپا کنید و مکانی عالی برای لذت بردن از اوقات خود با خانواده و دوستان خود بسازید.

خرید ویلا در استانبول با پلان 2+6 با و مساحت 700 متری در زمینی به مساحت 2100 متر مربع با باغ و استخر خصوصی در منطقه Arnavutkoy 1

موقعیت مکانی

Arnavutköy یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین محله‌های استانبول در سمت اروپایی است که در کنار تنگه بسفر در بشیکتاش بین اورتاکوی و ببک قرار دارد و دریای سیاه را با طولانی‌ترین خط ساحلی به طول 22 کیلومتر فرا گرفته است. این منطقه به‌خاطر عمارت‌های چوبی رنگارنگ عثمانی، رستوران‌های غذاهای دریایی و خیابان‌های پر از کافه‌ها شهرت دارد.

خرید این ملک یک فرصت عالی با بازده سرمایه گذاری بالا است. برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در تماس باشید.

همچنین می‌توانید برای اطلاعات مفید در مورد شهروندی ترکیه و سرمایه‌گذاری املاک در ترکیه این لینک را دنبال کنید.

This property was published on 03-09-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید