خرید خانه در استانبول شامل ویلای تریپلکس رویایی با استخر خصوصی، داخل یک مجموعه ویلایی در Hadimkoy

Ref: 12725
WhatsApp
M2 750
تعداد اتاق 6+2
حیاط 2000 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $2,190,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای 6 خوابه با 2 اتاق نشیمن و طراحی داخلی معاصر، استخر خصوصی و باغ بزرگ، زندگی با کیفیتی برای ساکنین فراهم می‌کند.

این ویلای تریپلکس زیبا با استخر و باغ اختصاصی و طرح 2+6 در زمینی به متراژ 2000 مترمربع در  یک مجموعه ویلایی در Hadimkoy استانبول واقع شده و نه تنها محیطی امن برای زندگی است، بلکه به عنوان مکانی برای سرگرمی و آرامش در نظر گرفته می‌شود.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای تریپلکس رویایی با استخر خصوصی، داخل یک مجموعه ویلایی در Hadimkoy 0

این ویلا 3 طبقه است و زیربنای داخلی آن 750 مترمربع است که شامل 6 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، 2 آشپزخانه، چندین حمام، شومینه و آسانسور است. نشیمن و دو آشپزخانه در طبقه همکف قرار دارند. آشپزخانه اصلی مجهز به کابینت‌ و وسایل خانگی از جمله هود و یخچال دو درب و میز جزیره‌ بسیار بزرگی است که می‌توان از آن به عنوان میز غذاخوری استفاده کرد. آشپزخانه دوم به سمت استخر باز می شود و طراحی مشابهی دارد که شامل میز جزیره و تعدادی کابینت‌ با درب شیشه ای است.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای تریپلکس رویایی با استخر خصوصی، داخل یک مجموعه ویلایی در Hadimkoy 1

در مرکز ویلا، سالنی با سقف شیشه‌ای قرار دارد که رابط بین آشپزخانه و اتاق‌های مجاور است. سقف شیشه‌ای این اتاق، نور طبیعی را به طور مساوی در سراسر فضا پخش می‌کند.

به جهت القای آرامش، در طراحی معاصر این ویلا، از پالتی مینیمال بر پایه چوب استفاده شده است. استفاده گسترده از الوار در اشکال مختلف، طرحی بیوفیلیک به فضا بخشیده که با نور طبیعی و منظره باغ کامل می‌شود. به علاوه، پنجره های از کف تا سقف فضای داخل و خارج را به یکدیگر پیوند زده و نور طبیعی زیادی را به داخل منتقل می‌کنند.

اتاق نشیمن دوم و اتاق خواب‌ها در طبقه بالا هستند. سقف اتاق نشیمن دوم دو برابر است و در قسمت جلوی ویلا قرار گرفته است. همچنین، رو به بالکن باز می شود و نمای دل انگیز باغ را در بر می گیرد. یک شومینه هم دارد که در زمستان اتاق را گرم نگه می‌دارد. اتاق خواب‌ها نیز از طراحی عالی برخوردارند و دارای مبلمان توکار از جمله سر تخت، کمد، کنسول و غیره هستند.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای تریپلکس رویایی با استخر خصوصی، داخل یک مجموعه ویلایی در Hadimkoy 2

This property was published on 11-05-1401.
It was last updated on 30-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید