خرید ویلای ۵ خوابه رویایی در Silivri استانبول

Ref: 11422
WhatsApp
قیمت
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای ۵ خوابه دوبلکس با ۸۰۰ متر زیربنا و هال بزرگ، دارای ۴ حمام، آشپزخانه، میز بار و پاسیویی با درب شیشه‌ای است که در تمام طول سال قابل استفاده است.

این ویلای ۲ طبقه رویایی با ۵ اتاق خواب و ۸۰۰ مترمربع زیربنا، کاملا مبله است و در Silivri استانبول قرار دارد. Silivri  به خاطر وجود خانه‌های ییلاقی و تفریحی‌اش، بسیار محبوب و خوشنام است. این ویلای افسانه‌ای، بخشی از یک مجموعه متشکل از ۱۱۰ ویلا است که تحت نظارت سیستم امنیتی ۲۴ ساعته قرار دارند.

خرید ویلای ۵ خوابه رویایی در Silivri استانبول 0
در هنگام ورود به ویلا، اولین منظره‌ای که جذب آن می‌شوید، نمای قشنگ ویلا با طراحی عالی و باغ بزرگ و آراسته آن است. قسمت ورودی ویلا روشن و دلباز است و یک هال بسیار بزرگ دارد. پلکان ویلا در قسمت انتهایی هال است که دو طبقه را به هم متصل می‌کند. دیوار داخل ویلا بسیار بلند است و می‌توان آن را به گالری عکس خانوادگی یا تصاویر زیبای دیگر تبدیل کرد. ارتفاع پنجره‌های دیوار انتهایی هال، ۳ برابر پنجره‌های معمولی است و فضای داخل را مملو از نور طبیعی می‌کند.

آشپزخانه ویلا کاملا مجهز است و طراحی آن تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک است. کابینت‌های آشپزخانه و صفحه‌های کانتر روی کابینت‌ها سفید هستند. و سرامیک‌های دیواری بین کابینت‌های ردیف بالا و پایین آبی است. میز جزیره آشپزخانه نیز آبی رنگ است و سطح روی آن با یک صفحه چوبی پوشانده شده که به عنوان یک میز نهارخوری دنج می‌توان از آن استفاده کرد. به علاوه، این میز جزیره مجهز به یک اجاق الکتریکی نیز هست. در انتهای آشپزخانه و در پشت یک درب سفید، اتاق پنتری قرار دارد که جای زیادی برای ذخیره سازی مواد خوراکی در آن موجود است. در داخل آشپزخانه، کمی آنطرف‌تر، یک میز بار کوچک آبی هست که می‌توان برای آماده کردن قهوه و ذخیره بیسکوئیت و شیرینی‌جات از آن استفاده کرد. به منظور تقویت فضای داخلی، کف با کاشی‌های طرحدار پوشانده شده است.

خرید ویلای ۵ خوابه رویایی در Silivri استانبول 1
آشپزخانه به یک پاسیو کاملا شیشه‌ای با سقف چوبی راه دارد. این پاسیو به خاطر پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای، حس نزدیک بودن به فضای سبز باغ را القا می‌کند و در تمام طول سال می‌توان از آن به عنوان اتاق نشیمن یا مطالعه استفاده کرد. گرمایش این قمست توسط یک اجاق مخصوص فراهم می‌شود. همچنین، می‌توان در آن میز نهارخوری قرار داد و از مهمانان پذیرایی کرد.

اتاق خواب‌ها در طبقه بالا قرار دارند. پنجره‌های از کف تا سقف مجهز به کرکره برقی‌اند و بی آن که به حریم خصوصی لطمه‌ای وارد شود، منظره کاملی از باغ در پیش رو قرار می‌دهند. اتاق خواب اصلی مجهز به حمام مستر و اتاق لباس است. و ۴ حمام‌ ویلا، در قسمت‌های مختلف دو طبقه قرار گرفته‌اند.   

خرید ویلای ۵ خوابه رویایی در Silivri استانبول 2

This property was published on 23-04-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید