خانه ویلایی فروشی در Beylikduzu استانبول با ویوی دریا و نزدیک به ساحل Marina

Ref: 11412
WhatsApp
قیمت
5+1480-540 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
تعدادی ویلای تریپلکس 5 خوابه با باغ خصوصی 350 متری، استخر، سیستم خانگی هوشمند و پارکینگ آماده تحویل می‌باشند.

این مجتمع مجلل در بیلیک دوزو، قسمت اروپایی استانبول قرار دارد که شامل ۲۲ ویلای تریپلکس است  که در زمینی به مساحت 7200 متر مربع گسترده شده. این پروژه تنها 5 دقیقه تا Yakuplu marina فاصله دارد و به رستورانهای خصوصی، مراکز خرید و مراکز درمانی نزدیک است و با چشم انداز زیبای دریا، آسایش و راحتی را به همراه دارد.  

خانه ویلایی فروشی در Beylikduzu استانبول با ویوی دریا و نزدیک به ساحل Marina 0

این ویلاهای آماده تحویل 5 اتاق خواب و 2 اتاق نشیمن دارند و مساحت آنها از 480 مترمربع تا 540 مترمربع متغیر است. هر ویلا پارکینگی با گنجایش دو اتومبیل و یک استخر اختصاصی و یک باغ به متراژ 350 مترمربع دارد و به سیستم خانگی هوشمند مجهز است. به منظورایجاد اطمینان از راحتی در هنگام قطع برق و آب، زیرزمین هر ویلا به یک انباری، یک تانکر آب و ژنراتور برق مجهز است. 

خانه ویلایی فروشی در Beylikduzu استانبول با ویوی دریا و نزدیک به ساحل Marina 1

آشپزخانه‌ی مجزا، اتاق نشیمن و حمام در طبقه همکف و نزدیک به تراس باغ واستخرقرار دارند. و ساکنین می‌توانند در استخر خصوصی خود شنا کنند. اتاق نشیمن رو به تراس باز می‌شود که مکانی سایه دار برای نشستن است و قسمت نشیمن را بزرگتر می‌کند و همچنین به تهویه هوا کمک کرده و ساکنین را به زندگی در خارج از فضای داخلی ترغیب می کند. صاحبخانه ها این امکان را دارند که مهمانی های خود را روی تراس های باغ و نزدیک به استخر برگزار کنند و به خاطر وجود دیوارهای بلند، فضایی کاملا خصوصی در باغ در اختیار دارند. 

خانه ویلایی فروشی در Beylikduzu استانبول با ویوی دریا و نزدیک به ساحل Marina 2

اتاق خوابها در طبقه بالا قرار دارند. اتاق خواب اصلی، یک حمام مستر و رختکن دارد و بالکن توکار از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب و باران جلوگیری می‌کند. بالکن‌ها از این موقعیت پروژه بهره مند شده و این شانس را در اختیار ساکنین قرار می‌دهند تا از ویوی زیبای دریا لذت برده و لحظاتی آرام به دور از شلوغی شهر داشته باشند. 

This property was published on 10-03-1401.
It was last updated on 10-06-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید