خرید آپارتمان در استانبول با مساحت 190 متر مربع در فلوریا

Ref: 11314
WhatsApp
M2 190
تعداد اتاق 4+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,150,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان 190 متر مربعی با کیفیت بالا دارای 4 اتاق خواب، 3 حمام، یک اتاق لباس‌شویی و بالکن در منطقه محبوب فلوریا باکرکوی واقع شده است.

این آپارتمان فوق العاده 1+4 با طراحی پیشرفته در فلوریا در سمت اروپایی استانبول، نزدیک به فرودگاه آتاتورک، بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های خصوصی و دولتی، جنگل‌ها و مراکز خرید واقع شده است. با مساحت 190 متر مربعی، دارای 4 اتاق خواب، 3 حمام، یک اتاق نشیمن، رختکن و یک اتاق لباس‌شویی در مجموعه‌ای با استخر شنا، پارکینگ، مسیرهای پیاده روی و سیستم امنیت 24/7 است.

خرید آپارتمان در استانبول با مساحت 190 متر مربع در فلوریا 0

این آپارتمان زیبا طراحی داخلی پیچیده‌ای را ارائه می‌دهد. پانل‌های برجسته که دیوارها را تزئین می‌کنند، تعامل با اتاق نشیمن را که از دو درب به بالکن باز می‌شود، افزایش می‌دهد. دیوار برجسته با اشکال لانه زنبوری تغییر شکل یافته در بالکن، حریم خصوصی ظریفی را فراهم می‌کند. بالکن‌ها فرورفته هستند، بنابراین از قرار گرفتن در معرض مستقیم باران و خورشید محافظت می‌شوند.

خرید آپارتمان در استانبول با مساحت 190 متر مربع در فلوریا 1

سایر جزئیات عبارتند از تهویه مطبوع، سقف با سقف کاذب، کمدهای متعدد توکار و رادیاتورهای پنهان در داخل کابینت‌ها.

اتاق‌خواب‌ها، رخت‌کن و اتاق لباس‌شویی دارای کمد لباس یا قفسه‌های باز هستند. اتاق لباس‌شویی طولی بزرگ است و با هالوژن‌ها روشن می‌شود و دارای مبلمان و قفسه‌های داخلی است. آشپزخانه از زیبایی مینیمال و راحتی برخوردار است. مجهز به کابینت‌های پایه سفید و کابینت‌های چوبی shiplap با صفحه پشتی 4 اینچی از جنس استنلس استیل و لوازم خانگی پیشرفته است. توسط هالوژن‌ها روشن می‌شود و به بالکن باز می‌شود که نور طبیعی را به آشپزخانه می‌دهد. طرح‌های حمام دارای خطوط مینیمالیستی، دوش‌هایی به سبک پیاده‌روی، برخی با عرشه چوبی، آینه‌های برجسته و روشویی دوتایی با سینک‌های زیرین هستند. به طور کلی، همه جزئیات به طور هماهنگ با هم کار می‌کنند تا فضای نشیمن خوبی را ایجاد کنند که با روح و ذهن صاحب خانه صحبت می‌کند.

خرید آپارتمان در استانبول با مساحت 190 متر مربع در فلوریا 2

This property was published on 28-02-1401.
It was last updated on 30-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید