خرید خانه در استانبول شامل یک ویلای 6 خوابه با استخر اختصاصی در منطقه Sariyer

Ref: 13873
WhatsApp
M2 360
تعداد اتاق 6+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,050,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای دوبلکس 360 متری با 4 حمام، 2 اتاق نشیمن، 2 آشپزخانه و بالکن، در منطقه‌ای مطلوب در استانبول واقع شده و شامل خدمات تعمیر و نگهداری است.

این ویلای دوبلکس با 360 مترمربع زیربنا در یک مجتمع ویلایی در Sariyer واقع شده و شامل استخر، باغ اختصاصی و سیستم امنیتی 24 ساعته است. همچنین با فراهم کردن فضای زندگی عالی، مناسب اخذ شهروندی ترکیه است و فرصت سرمایه گذاری خوب در یکی از محله‌های پرطرفدار و محبوب استانبول محسوب می‌شود.

خرید خانه در استانبول شامل یک ویلای 6 خوابه با استخر اختصاصی در منطقه Sariyer 0

 این ویلای مجلل دارای 4 حمام، 2 اتاق نشیمن با شومینه، 2 آشپزخانه، 6 اتاق خواب و بالکن است. رنگ‌های به کار رفته در ویلا روشن و خنثی هستند تا حس آرامش در فضا تقویت شود. در طبقه همکف، دیوارها با پنجره‌هایی از کف تا سقف تکمیل شده که باعث می‌شود فضاهای بیرونی به داخل نفوذ کرده و نور طبیعی فراوانی به داخل هدایت شود. در عین حال، با وجود پنجره‌های بزرگ، حریم خصوصی ساکنین همچنان حفظ می‌شود. طبقه همکف به دلیل دسترسی مستقیم به باغ و استخر، به خصوص در روزهای تابستان به عنوان فضایی برای گذراندن اوقات فراغت با خانواده و دوستان در نظر گرفته می‌شود. گفتنی است درختچه‌ها و درختان در عین زنده و تازه نگه داشتن فضا، مرزهای طبیعی در باغ ایجاد می کنند.

خرید خانه در استانبول شامل یک ویلای 6 خوابه با استخر اختصاصی در منطقه Sariyer 1

در طبقه همکف، دو آشپزخانه مجهز به کابینت‌های داخلی وجود دارند که یکی به سمت باغ باز می‌شود و به صاحب خانه‌ اجازه می‌دهد در حین لذت بردن از منظره باغ، آشپزی کند. آشپزخانه دوم اوپن است و یک میز جزیره دارد و مجهز به سیستم نورپردازی با هالوژن است.

اتاق خواب‌ها و حمام در طبقه بالا هستند. حمام مدرن طبقه بالا دارای کابین دوش شیشه ای و روشویی شناور است که باعث آزاد و خالی نگه داشتن کف حمام شده و جریان آب را به راحتی هدایت می کند. علاوه بر این، ویلا دارای سیستم گرمایش با گاز طبیعی است و تمام اتاق ها رادیاتور دارند.

خرید خانه در استانبول شامل یک ویلای 6 خوابه با استخر اختصاصی در منطقه Sariyer 2

This property was published on 09-06-1401.
It was last updated on 29-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید