خرید ملک در استانبول شامل ویلای 4 طبقه 7 خوابه در Bahcesehir

Ref: 14104
WhatsApp
تعداد اتاق 7+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,300,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای چند طبقه در یک سیته دروازه‌دار با فضای سبز بزرگ، زمین بازی و استخر مشترک در موقعیتی عالی در باهچه‌شهر واقع شده است.

این ویلای مجزا و مجلل 4 طبقه بخشی از یک سیته دردار در مکانی عالی در نزدیکی بیمارستان‌ها، مراکز خرید و حمل‌ونقل عمومی در Bahcesehir ، استانبول است. این بنا مطابق با استانداردهای لوکس طراحی شده است و دارای 7 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن و 2 آشپزخانه است که در 4 طبقه توزیع شده‌اند. همچنین از امکانات عمومی در محل، از جمله زمین بازی کودکان و استخر روباز با استخر ایمنی کودکان که در یک منطقه بزرگ امتداد دارد، بهره می برد، بنابراین یک محیط خانه ایده آل برای تربیت کودکان فراهم می‌کند.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای 4 طبقه 7 خوابه در Bahcesehir 0

هنگامی که وارد ویلا می‌شوید، با اتاق نشیمن اصلی روبرو می‌شوید که با آشپزخانه اوپن و فضای بیرون از طریق پنجره های تمام قد در ارتباط است. آشپزخانه اوپن با کابینت های چوبی جلوی تخت مجهز شده است که در بالای آن میزهای سفید قرار گرفته اند و جلوه ای طبیعی به شما می دهند. آشپزخانه دوم به صورت مجزا طراحی شده است و دارای کابینت های مشکی براق معاصر است که با واحدهای دیواری چوبی و سخت افزار کروم براق جفت شده است. وسایل روشنایی تعبیه شده در سقف، نورهای سفید گرمی را برای ایجاد فضایی دنج فراهم می کنند.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای 4 طبقه 7 خوابه در Bahcesehir 1

هنگامی که در طبقه بالا قرار می گیرید، یک فضای خالی با ارتفاع دوبل به شما خوشامد می‌گوید، با یک پنجره تمام قد که نور طبیعی فراوانی را از بیرون برداشت می کند و به راحتی می تواند یک آویز یا لوستر را در خود جای دهد تا عظمت ویلا را برجسته کند. این فضای خالی همچنین فضای سالن را با فضای ناهار خوری پل می کند، در حالی که نورافکن‌های تعبیه شده روشنایی محیط را برای کل اتاق فراهم می کنند. و شومینه مدرن مکانی دنج در زمستان فراهم می‌کند.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای 4 طبقه 7 خوابه در Bahcesehir 2

وقتی بیشتر به داخل بروید، حمام‌ها را خواهید دید که خود را در طیف گسترده‌ای از پالت‌های رنگی از سایه‌های خاکی جامد تا رنگ‌های صورتی جوشان نشان می‌دهند. هر کدام به روشویی شناور معاصر، کابینت‌های دیواری، کابین دوش و آینه های برجسته مجهز شده اند. و حمام اصلی علاوه بر این دارای یک وان با محفظه شیشه‌ای است.

خانه همچنین دارای یک محوطه باغ با اندازه خوب با یک ایوان سایه دار است و به گونه ای طراحی شده است که حریم خصوصی را به خطر نیندازد.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای 4 طبقه 7 خوابه در Bahcesehir 3

This property was published on 02-08-1401.
It was last updated on 04-03-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید