خرید ملک در استانبول شامل ویلای 12 خوابه عالی با استخر خصوصی در Buyukcekmece

Ref: 14024
WhatsApp
M2 900
تعداد اتاق 12+2
حیاط 2000 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,500,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
ویلای چند طبقه 900 مترمربعی با 12 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، 2 آشپزخانه، استخر شنا، و گاراژ خصوصی داخل یک مجموعه در Buyukcekmece استانبول

این ویلای چند طبقه 12 خوابه که در یک مجموعه  در Buyukcekmece استانبول واقع شده است، به گونه‌ای طراحی شده است که با نزدیکی به امکانات شهری و طبیعت، بهترین‌ها را ارائه دهد. منطقه Buyukcekmece که مورد علاقه خانواده‌ها است و در نزدیکی دریا و دریاچه قرار دارد، منطقه‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال محیطی آرام و خانوادگی هستند.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای 12 خوابه عالی با استخر خصوصی در Buyukcekmece 0

درباره ویلا

 ویلا که در زمینی به مساحت 2000 متر مربع ساخته شده است در سه طبقه تقسیم می‌شود. دارای 900 متر مربع زمین است منطقه داخلی با 12 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، 2 آشپزخانه، و یک سوئیت 80 متری با آشپزخانه و حمام است.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای 12 خوابه عالی با استخر خصوصی در Buyukcekmece 1

در فضای باز یک استخر فوق العاده بزرگ، یک باغ بزرگ، و یک گاراژ خصوصی وجود دارد. بنابراین، ویلا مانند یک خانه تعطیلات است که در آن صاحبان خانه می‌توانند از تابستان در باغ تمیز، منطقه حمام آفتاب و استخر لذت ببرند. در فصل زمستان، تراس مکانی مناسب برای نشستن ارائه می‌دهد که نزدیک به استخر شنای باز و فضای سبز است. در آن یک شومینه کاشی کاری شده با کاشی‌های آجری مصنوعی قرار داده شده است تا حس واقعی‌تری ایجاد کند.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای 12 خوابه عالی با استخر خصوصی در Buyukcekmece 2

با رفتن به داخل، چیزی که از صاحبان خانه استقبال می‌کند یک اتاق با مفهوم ترکیبی است. اتاق نشیمن از طریق یک پارتیشن شیشه‌ای از اتاق مطالعه مجاور جدا می‌شود که فضای بسیار مدرنی را با حریم خصوصی ظریف به ویلا اضافه می‌کند. این ویژگی در اتاق‌های مختلف تکرار می شود تا یک طراحی پیوسته و هدفمند ایجاد شود.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای 12 خوابه عالی با استخر خصوصی در Buyukcekmece 3

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به آشپزخانه اصلی کاملاً مجهز با کابینت‌های طراحی معاصر و جزیره‌ای دو طبقه با فضای ذخیره‌سازی فراوان اشاره کرد. حمام‌ها دارای کابینت‌های شناور یا مستقل، کابینت‌های دیواری آینه‌ای و کابین دوش‌ هستند، برخی از آنها دارای نیمکت‌هایی برای نشستن هستند که می‌تواند برای نگهداری محصولات تمیزکننده نیز استفاده شود.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای 12 خوابه عالی با استخر خصوصی در Buyukcekmece 4

در طبقات بالا اتاق خواب‌ها و اتاق نشیمن دوم باقی مانده است تا از مناظر خیره کننده طبیعت بهره‌مند شوید. پالت رنگی به کار رفته در سرتاسر ویلا از سایه‌های شنی روشن تشکیل شده است که حس گرما را به آن اضافه می‌کند.

علاوه بر این، پنجره‌های بزرگ فضای داخلی را با نور و سایه‌های طبیعی در حال تغییر پر می‌کنند. هر اتاق دارای بالکن است که به هر یک از اعضای خانواده اجازه می‌دهد از مناظر زیبا برخوردار باشند.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای 12 خوابه عالی با استخر خصوصی در Buyukcekmece 5

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا جذاب در Buyukcekmece استانبول با ما تماس بگیرید.

This property was published on 18-07-1401.
It was last updated on 04-03-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید