فروش خانه ویلایی زیبا در Zekeriyakoy استانبول، با 7 اتاق خواب

Ref: 11416
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 750
تعداد اتاق 7+2
حیاط 1150 m2
ملک ویژه درSariyer استانبول، با 7 اتاق خواب، 2 حمام، استخر خصوصی، سونا، حمام ترکی و غیره.

این ویلای زیبا در یکی از محله های سطح بالای Sariyer واقع در Zekeriyakoy استانبول و در نزدیکی جنگل سرسبز بلگراد واقع شده است. مساحت کل این زمین اختصاصی 1150 مترمربع و زیربنای ویلا 750 مترمربع می‌باشد.

این ویلای چند طبقه دارای 7 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن با شومینه، یک پارکینگ و امکانات استثنایی از جمله استخر خصوصی، سونا، و حمام ترکی می باشد. طراحی داخلی این ویلای بزرگ، مدرن و در عین حال کلاسیک است. و برای برگزاری جلسات و مهمانیهای شلوغ، محیطی بسیار دلپذیر محسوب می‌شود. سقف بلند، اتاق نشیمن را بسیار وسیع جلوه می‌دهد. و پله های داخلی اتاق نشیمن نیز به آن ابعاد بیشتری بخشیده و افراد را به برقراری تعامل در گوشه های مختلف ویلا ترغیب می کند.

سبک آشپزخانه‌ی ویلا، سنتی است. کابینت‌ها وبوفه‌ی آشپزخانه سفید و سرامیکهای بین کابینتی و کانتر روی کابینتها مشکی هستند که کنتراست شیکی در فضا ایجاد کرده است. میز جزیره مشکی در وسط آشپزخانه، جای بیشتری برای تدارکات آشپزی و ذخیره سازی فراهم می‌کند.

به لطف پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف، آشپزخانه، اتاق نشیمن و بعضی از اتاق‌خواب‌ها، چشم انداز خوبی از استخر و باغ دارند که با حفظ حریم خصوصی، فضای داخلی به فضای بیرون متصل می‌شود. در حیاط ویلا، یک استخر مدرن وجود دارد که دورتادور آن کاشی سنگی است و سطحی غیرلغزنده برای ایمنی صاحبان خانه فراهم می کند. باغ مرتب و زیبای ویلا، ساکنان و مهمانان را تشویق میکند تا مدت بیشتری در ویلا مانده و از طراوت و فضای مطبوع آن لذت ببرند. 

This property was published on 13-11-1377.
It was last updated on 18-11-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید