ویلاهای لوکس با استخر و باغ در استانبول بیلیکدوزو

Ref: 17643
WhatsApp
قیمت
4+1406-433 m2 -
5+1533-571 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jun 2023
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
املاک ویلایی دیدنی در استانبول با کیفیت و ویژگی های عالی از جمله آسانسور، پارکینگ خصوصی، شومینه و غیره.

این پروژه لوکس واقع در Beylikduzu، استانبول، سه نوع ویلا را ارائه می‌دهد که معماری مدرن را با زیبایی شناسی سخت و ویژگی‌های استثنایی ادغام می‌کند. هر ملک با استانداردهای لوکس ساخته شده است و فضاهای نشیمن بزرگ با اتاق‌های نشیمن متعدد و آشپزخانه، یک باغ خصوصی بزرگ و یک استخر را فراهم می‌کند. برای کسانی که تمایل زیادی به زندگی دور از شلوغی شهر دارند، این املاک محیطی آرام و ایده‌آل برای زندگی خانوادگی دارند و در عین حال از نزدیکی خود به امکانات شهری نیز لذت می‌برند.

ویلاهای لوکس با استخر و باغ در استانبول بیلیکدوزو 0

این پروژه دارای 3 نوع ویلا A، B و C با مساحت 406 متر مربع تا 571 متر مربع است. هر ویلا دارای 3 اتاق نشیمن، 3 آشپزخانه، کمد دیواری، باغ اختصاصی، استخر، شومینه، آسانسور و پارکینگ زیرزمینی است.

ویلاهای لوکس با استخر و باغ در استانبول بیلیکدوزو 1

چیدمان ویلاها به شرح زیر است:

سطح باغ دارای یک اتاق نشیمن با یک آشپزخانه اوپن، یک اتاق اصلی، یک اتاق رختشویی و یک سرویس بهداشتی است. در طبقه همکف آشپزخانه دوم، اتاق نشیمن دوم و حمام وجود دارد. طبقه اول دارای یک اتاق خواب با کمد دیواری، یک اتاق مهمان، یک اتاق خواب، یک محوطه فنی و یک سرویس بهداشتی است.

ویلاهای لوکس با استخر و باغ در استانبول بیلیکدوزو 2
طبقات بالا به صورت واحدهای مستقل با اتاق نشیمن و آشپزخانه اوپن همراه با دو اتاق خواب دیگر طراحی شده‌اند. اتاق نشیمن سوم از طریق درهای حیاط شیشه‌ای تمام قد به یک تراس بزرگ باز می‌شود که باعث ایجاد ارتباط یکپارچه بین فضاهای داخلی و خارجی می‌شود.

ویلاهای نوع C علاوه بر ویژگی‌های فوق دارای منظره‌ای پانوراما از دریا هستند و ویلاهای نوع B به صورت ویلاهای دوقلو طراحی شده‌اند.

ویلاهای لوکس با استخر و باغ در استانبول بیلیکدوزو 3

این ویلاها که مطابق با طراحی‌های معاصر هستند، با محصولات برند که در جای‌جای ویلا به کار رفته‌اند، از کالاهای سفید درجه یک گرفته تا پوشش‌های سرامیکی با کیفیت بالا در حمام و آشپزخانه، مجهز شده‌اند. مناطق سرگرمی و آرامش در سطوح مختلف ارائه شده است که توسط تراس ها، باغ ها و استخرها تجسم یافته است. پنجره‌های بزرگ، نور خورشید را تشویق می‌کند تا در هر گوشه‌ای از ملک نفوذ کند و سلامتی را به فضای داخلی تزریق کند.

ویلاهای لوکس با استخر و باغ در استانبول بیلیکدوزو 4

برای اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید.

This property was published on 18-12-1401.
It was last updated on 01-06-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید