پروژه ویلایی با طراحی معاصر و استخرهای خصوصی در سارییر استانبول

Ref: 10448
WhatsApp
M2 323-352
تعداد اتاق 5+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,500,000
تخفیف 20%
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مجموعه 7 ویلا با معماری مدرن، احاطه شده با فضای سبز، در نزدیکی Kilyos of Sariyer استانبول

این مجموعه ویلایی لوکس دارای موقعیت مکانی عالی است که توسط فضای سبز احاطه شده است و به سواحل معروف کیلیوس نزدیک است. این پروژه یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک سبک زندگی آرام و در عین حال نزدیک به مناطق تفریحی و تفریحی هستند.

پروژه ویلایی با طراحی معاصر و استخرهای خصوصی در سارییر استانبول 0

Kilyos یک منطقه ساحلی در Sariyer است که در امتداد خط ساحلی جذاب دریای سیاه قرار دارد و مناظر زیبا و سواحل خصوصی فراوانی را با موسیقی زنده، جشنواره‌های موسیقی، میخانه‌ها و بارهای ساحلی و سایر فعالیت‌های سرگرمی ارائه می‌دهد. این مجتمع مسکونی جدید متشکل از 7 ویلا منحصربفرد تنها 6 دقیقه تا مرکز کیلیوس و 8 دقیقه تا ساحل دریا فاصله دارد. ساحل در عین حال پر از کافه‌ها و رستوران‌هایی است که رو به زیبایی‌های دریای سیاه قرار دارند.

تمام 7 ویلا این مجموعه در استانبول سارییر خانه‌های 4 خوابه با 6 حمام هستند. مساحت کل هر ویلا 339 متر مربع و فضای نشیمن 500 متر مربع است. این پروژه در مجاورت جنگل از سمت حیاط خلوت طراحی شده و به صورت تپه ای ساخته شده است که هر ویلا در مجاورت دیگری قرار دارد. با این حال، هر ویلا بالاتر از ویلای کناری جدا شده است. 5 ویلا دارای استخرهای روباز خصوصی در قسمت جلویی هستند و تمامی املاک دارای پارکینگ اختصاصی در جلوی هر خانه هستند.

پروژه ویلایی با طراحی معاصر و استخرهای خصوصی در سارییر استانبول 1

از آنجایی که هر ویلا از 4 طبقه کامل ساخته شده است، دارای آسانسور هستند. علاوه بر حیاط باغ روبروی ویلاها، بالکن های بزرگ مجزا نیز در هر طبقه تعبیه شده است.

نه تنها نما بلکه فضای داخلی ملک نیز با طراحی معماری مدرن و منحصر به فرد ساخته شده است. سیستم‌های خانه هوشمند و جدیدترین راه حل‌های طراحان در این پروژه فانتزی در Sariyer استانبول به کار گرفته شده است. عایق صدا، سیستم اینترکام، سیستم ورود با کارت، طراحی مناسب برای افراد ناتوان از جمله این راهکارهای مدرن هستند که در این پروژه پیاده سازی شده‌اند.

پروژه ویلایی با طراحی معاصر و استخرهای خصوصی در سارییر استانبول 2

دوربین‌های مدار بسته و نگهبانی 24 ساعته، ژنراتور، مخزن آب، گرمایش مرکزی، تهویه مطبوع از دیگر امکانات در نظر گرفته شده در پروژه برای زندگی راحت شماست.

امکانات اضافی:

  • اتاق رختشویی
  • کف پارکت لمینت
  • سقف های نورافکن
  • انبارها
  • کمد دیواری
  • آشپزخانه مجهز
  • حمام های کابین دوش
  • پله فرار هنگام آتش سوزی
  • ایمن در برابر زلزله

This property was published on 27-09-1400.
It was last updated on 19-03-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید