اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان در استانبول شامل آپارتمان ۵ خوابه دوبلکس در Yeşilköy

Ref: 12775
WhatsApp
M2 290
تعداد اتاق 5+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $649,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک

این آپارتمان دوبلکس بزرگ با زیربنای آن 290 متر مربع در Yeşilköy استانبول واقع شده و شامل 5 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، 3 حمام، 2 آشپزخانه، بالکن و تراس با منظره شهر است. این آپارتمان در منطقه مرفه نشین باکرکوی است و در فاصله نزدیکی از ایستگاه قطار و 200 متری مارمارای قرار گرفته است.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان در استانبول شامل آپارتمان ۵ خوابه دوبلکس در Yeşilköy 0

این دوبلکس 5 خوابه در ساختمانی آرام و خانوادگی واقع شده و فضای کافی برای یک خانواده پرجمعیت دارد. اتاق نشیمن این آپاتمان بزرگ و مطبوع است؛ کف آن پارکت است و دارای پنجره‌های از کف تا سقف و گچبری سقفی است. اتاق خواب‌های دنج در طبقه دوم قرار دارند و دارای کف پارکت و کمد دیواری هستند. راه پله چوبی داخل آپارتمان دارای نرده فولادی و درب ایمنی کودک است.

آشپزخانه اصلی مجهز به کابینت‌های کرم رنگ های‌گلاس با صفحه‌های کانتر روی کابینتی مشکی و لوازم برقی مانند اجاق گاز و هود است. و آشپزخانه دوم در طبقه بالا است و دارای کابینت‌های سفید است.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان در استانبول شامل آپارتمان ۵ خوابه دوبلکس در Yeşilköy 1
تراس زیبای آپارتمان با نرده‌های ایمنی در طبقه دوم قرار گرفته و برای معاشرت و نوشیدن قهوه صبحگاهی عالی است. این خانه همچنین یک بالکن زیبا با پنجره‌های شیشه ای دارد که می‌توان از آن به عنوان یک قسمت نشیمن احیا کننده روح و جسم در تمام طول سال استفاده کرد.

به علاوه، این آپارتمان مجهز به کولرگازی، رادیاتور، کابینت و کمد دیواری است. همچنین 3 حمام دارد که با سرامیک باکیفیت پوشانده شده‌اند و دارای وسایل بهداشتی درجه یک هستند.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان در استانبول شامل آپارتمان ۵ خوابه دوبلکس در Yeşilköy 2

با خرید این ملک، واجد شرایط شهروندی ترکیه خواهید شد. چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ملک یا شهروندی ترکیه هستید، لطفا با ما تماس بگیرید.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان در استانبول شامل آپارتمان ۵ خوابه دوبلکس در Yeşilköy 3

درباره Yeşilköy:

یشیل‌کوی یکی از مناطق مرکزی و ساحلی استانبول در باکرکوی با جامعه‌ای سطح بالا است که بین فلوریا و زیتین‌بورنو قرار دارد. نزدیکی یشیل‌کوی به دریای مرمره و مناطق سرسبز، زندگی را برای ساکنین در این محله بسیار زیبا و دلپذیر کرده است.

This property was published on 21-05-1401.
It was last updated on 29-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید