خرید خانه در استانبول با ۶ اتاق‌خواب داخل مجتمعی در Bahcesehir

Ref: 14106
WhatsApp
M2 360
تعداد اتاق 6+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $650,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
ویلای مستقل 360 متری 2+6 در یک مجتمع کامل در Bahcesehir استانبول با مبلمان توکار، جکوزی، چشم انداز شگفت انگیز و استخر بزرگ به فروش می‌رسد.

این خانه ویلایی 2+6 زیبا با مساحت نشیمن 360 متر مربع و پلان 4 طبقه در داخل یک مجتمع با امکانات کامل در باغچه شهیر، یکی از مناطق مجلل استانبول با املاک و مستغلات با ارزش بالا قرار دارد. دارای 6 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، آشپزخانه مبله، حمام، کابین دوش، جکوزی ، بالکن و باغ سبز است.

خرید خانه در استانبول با ۶ اتاق‌خواب داخل مجتمعی در Bahcesehir 0
ساکنان همچنین می‌توانند از امکانات این مجموعه مانند باغ‌های زیبا، مسیرهای پیاده روی، استخر المپیک و مناطق آفتاب گرفتن بهره‌مند شوند.

طراحی داخلی صیقلی و شیک، با بافت‌های طبیعی، دیوارهای برجسته، رنگ‌های هنری و پرداخت‌های باکیفیت است. این ویلا دارای قسمت نشیمن جادار، 2 اتاق نشیمن بزرگ با دیوارهای برجسته سنگی، کف پارکت، شومینه، پنجره‌های کف تا سقف، مبلمان توکار و نورپردازی توکار روی دیوارها و سقف است.

خرید خانه در استانبول با ۶ اتاق‌خواب داخل مجتمعی در Bahcesehir 1

اتاق خواب‌ها مطبوع و روشن هستند و فضای کافی برای یک خانواده پرجمعیت را فراهم می‌کنند. آشپزخانه با کابینت‌ها و لوازم خانگی توکار، از جمله اجاق گاز، فر، مایکروویو و هود مجهز شده است. علاوه بر این، سرویس بهداشتی توکار و جکوزی آرامش بخش در حمام اصلی وجود دارد.

خرید خانه در استانبول با ۶ اتاق‌خواب داخل مجتمعی در Bahcesehir 2

این ویلا یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری است و واجد شرایط اخذ تابعیت ترکیه است. لطفا در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید خانه در استانبول با ۶ اتاق‌خواب داخل مجتمعی در Bahcesehir 3

کارشناس ترکیه بهترین قیمت ملک در ترکیه را به شما تضمین می‌کنند. برای یافتن پاسخ سوالات متداول در مورد خرید ملک و اخذ تابعیت ترکیه می‌توانید این لینک را دنبال کنید. اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید راهنمای گام به گام خرید ملک در ترکیه را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

خرید خانه در استانبول با ۶ اتاق‌خواب داخل مجتمعی در Bahcesehir 4

 

This property was published on 30-07-1401.
It was last updated on 31-10-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید