ویلای مجلل برای فروش در استانبول با چشم انداز پانوراما

Ref: 17705
WhatsApp
M2 420
تعداد اتاق 6+2
حیاط 400 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,200,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
ویلای شگفت انگیز 2+6 با چشم‌ انداز دریا و باغ 400 متری، نگهبانی، استخر روباز، جکوزی و حمام ترکی در استانبول بیلیکدوزو.

این ویلای زیبا 2+6 با فضای داخلی 420 متر مربع، باغ 400 متر مربع و پلان تریپلکس در استانبول Beylikduzu واقع شده است. این خانه با الهام از محیط زیبایش، در موقعیت ایده‌آلی رو به دریا قرار گرفته است و برای کسانی که به دنبال زندگی دور از هرج و مرج شهر هستند، عالی است.

ویلای مجلل برای فروش در استانبول با چشم انداز پانوراما 0

این ملک شامل 6 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، آشپزخانه با تجهیزات، حمام با کابین دوش و جکوزی، حمام ترکی و یک تراس در پشت بام با منظره کامل دریا است. همچنین یک استخر اختصاصی و یک پارکینگ برای 2 ماشین نیز وجود دارد. سرمایه‌گذار جدید می‌تواند از امکانات مجتمع از جمله امنیت 24 ساعته، محوطه‌های زیبا و مسیرهای پیاده روی بهره‌مند شود.

ویلای مجلل برای فروش در استانبول با چشم انداز پانوراما 1

این خانه بزرگ که برای زندگی خانوادگی طراحی شده است، راحتی را با مناظر بی‌مانندش از تراس چشم‌انداز تماشایی دریا، همراه با منظره رو به باغ سبز ترکیب می‌کند. باغ زیبای حصار شده با درخت شامل استخر، عرشه و صندلی‌ها منظره‌ای جذاب را به رخ می‌کشد و یک مکان فوق‌العاده برای گردهمایی خانوادگی ایجاد می‌کند که به عنوان پناهگاه آرام شما عمل می‌کند.

ویلای مجلل برای فروش در استانبول با چشم انداز پانوراما 2

هر 6 اتاق خواب در 2 طبقه محل اقامتی جادار با مبلمان توکار، از جمله تختخواب، دیوارهای برجسته، کمد لباس، و قفسه های نمایشی تجهیز شده‌اند. آشپزخانه با پلان باز چشمگیر از طریق درهای شیشه‌ای به باغ باز می‌شود و دارای کابینت‌های مدرن بدون دسته، میز کار و لوازم خانگی یکپارچه است.

طراحی داخلی مدرن، بی‌نقص و لوکس، با دیوارهای برجسته، رنگ‌های خنثی هنری و پرداخت‌های باکیفیت است. این ویلا دارای فضای داخلی جادار، 2 اتاق نشیمن بزرگ با کف پارکت چند لایه، شومینه، پنجره‌های کف تا سقف، مبلمان توکار و نورپردازی توکار در سقف است.

This property was published on 29-12-1401.
It was last updated on 01-04-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید