خرید ملک در استانبول شامل ویلای مجزا و بزرگ با استخر در Buyukcekmece

Ref: 11521
WhatsApp
M2 500
تعداد اتاق 6+1
حیاط 2000 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $850,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلا در زمینی به مساحت 2000 متر مربع ساخته شده و دارای 6 اتاق خواب، 4 حمام، یک اتاق نشیمن، یک باغ زیبا و یک استخر بزرگ است.

این ویلای 6 خوابه مجزا در Buyukcekmece استانبول واقع شده و در ساخت آن از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ به کار رفته است؛ بنابراین فضایی غنی از بافت طبیعی می‌باشد. این ویلا دارای 4 حمام، یک استخر بزرگ و یک باغ وسیع است.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای مجزا و بزرگ با استخر در Buyukcekmece 0

این ویلای 2 طبقه در زمینی به مساحت 2000 مترمربع ساخته شده و متراژ زیربنای داخلی آن 500 مترمربع است. همچنین بر روی یک سکوی مرتفع ساخته شده تا چشم انداز بهتری داشته و فضای داخلی از فضای باز متمایز شود. در داخل ویلا، سقف های چوبی، شومینه و دیوارهای سنگی روح طبیعت را به فضای داخلی منتقل می کنند. نور خورشید از میان بالکن ها و پنجره های بزرگ به داخل منتقل شده و به فضا حس گرما می بخشد. همچین برای تامین نور بیشتر، تعداد زیادی لامپ هالوژن در سرتاسر ویلا نصب شده است.

هنگام ورود به داخل، آشپزخانه‌ای زیبا در مقابل شما قرار دارد که مجهز به کابینتهای مرغوب سفید رنگ می‌باشد. صفحه های کانتر روی کابینتها نیز به رنگ سفید است و سرامیکهای بین کابینتی چندرنگ می‌باشند. در وسط آشپزخانه، یک میز جزیره به سبک کلاسیک قرار دارد که سطحی اضافی برای ذخیره سازی، تدارکات آشپزی و نهارخوری فراهم می کند. کابینت های سفید باعث می‌شوند آشپزخانه دلبازتر و بزرگتر جلوه کند. آشپزخانه به اتاق نهارخوری راه دارد که بین اتاق نشیمن و آشپزخانه است.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای مجزا و بزرگ با استخر در Buyukcekmece 1

اتاق نشیمن به لطف شومینه، دنج و بسیار شیک است و یک درب کشویی شیشه ای رو به ایوان دارد که نور طبیعی فراوانی را به داخل منتقل می کند. می توانید در این فضای باز یک کباب پز قرارداده و در حین باربیکیو کردن، از منظره باغ و استخر لذت ببرید.

اتاق خواب ها در طبقه بالا قرار دارند. اتاق خواب مستر یک رختکن دارد که تعدادی کمد در آن نصب شده است. به علاوه، تمام اتاقهای طبقه دوم، یک بالکن مشرف به باغ دارند.

این ویلای شگفت انگیز 1+6 با طراحی عالی واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه است و خانه ای مطبوع و دلپذیر و به دور از شلوغی شهر برای زندگی به حساب می آید. همچنین، فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه است. برای دریافت جزئیات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید.

خرید ملک در استانبول شامل ویلای مجزا و بزرگ با استخر در Buyukcekmece 2

This property was published on 06-04-1401.
It was last updated on 27-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید