خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان و ویلاهای مجلل در Bahcesehir، نزدیک فرودگاه جدید استانبول

Ref: 12831
WhatsApp
قیمت
3+1160 m2
4+1164 m2
Seller's currency is Turkish Lira, show prices in Lira.
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2022
6 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این پروژه جدید با دسترسی آسان به فرودگاه جدید استانبول، شامل واحدهای مسکونی 1+3، 1+4 و2+7 است و مساحت زمین اختصاص یلفته به امکانات اجتماعی آن 4400 متر مربع است.

این پروژه مسکونی مجلل با ارائه آپارتمان‌های 1+3، 1+4 و ویلاهای 2+7، دارای واحدهای مسکونی فوق العاده راحت است که اطراف آن را باغ‌های بزرگ و یک منطقه اجتماعی به متراژ 4400 مترمربع احاطه کرده. این آپارتمان‌ها و ویلاها در Bahcesehir استانبول واقع شده‌اند و مناسب اخذ شهروندی ترکیه هستند. گفتنی است که این پروژه از موقعیت مکانی عالی برخوردار است، و به آسانی به وسایل حمل و نقل عمومی، فرودگاه جدید استانبول و بزرگراه شمال اروپا دسترسی دارد.

خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان و ویلاهای مجلل در Bahcesehir، نزدیک فرودگاه جدید استانبول 0
این مجتمع مسکونی شامل 28 ویلای دوقلو و 56 آپارتمان با متراژ 229 تا 500 مترمربع است و یک قسمت از آن به تسهیلات اجتماعی اختصاص یافته است. آپارتمان‌های پروژه در بالاترین نقطه زمین و داخل دو بلوک قرار گرفته‌اند و از تراس‌های پشت بام مشرف به ویلاها هستند. بقیه زمین پروژه به ویلاها و منطقه اجتماعی اختصاص داده شده که شامل سالن‌های استراحت، اتاق‌های درمانی، سالن سینما، کافه تریا، باغ‌های میوه، سالن بدنسازی، اتاق بازی، حمام ترکی، سونا، کلوپ‌های هنری و زمین‌ بازی کودکان است.

ویلاهای این پروژه با زیرزمین، شامل 3 طبقه هستند. اتاق خدمتکار با حمام، اتاق لاندری، سونا، حمام، تراس، اتاق نشیمن، یک آشپزخانه کوچک و WC در زیرزمین قرار دارند. آشپزخانه اصلی، اتاق نشیمن، اتاق مهمان و حمام در طبقه همکف قرار دارند. طبقه اول نیز شامل اتاق خواب اصلی با حمام مستر و کلوزت است و همچنین، 2 بالکن و 2 حمام دارد.

خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان و ویلاهای مجلل در Bahcesehir، نزدیک فرودگاه جدید استانبول 1

باغ آپارتمان‌های 3 خوابه و 4 خوابه دارای آشپزخانه مجزا، اتاق نشیمن، 2 حمام، سرویس بهداشتی، انباری، بالکن 10 متری و یک باغ به متراژ 34 مترمربع هستند. آپارتمان‌های طبقات بالاتر نیز دارای طراحی مشابه با 2 بالکن هستند.

اسناد مالکیت آماده است و طرح پرداخت خرید این املاک شامل اقساط 6 ماهه و 50 درصد پیش پرداخت است.

This property was published on 28-05-1401.
It was last updated on 17-07-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید