خرید آپارتمان در استانبول با ویوی دریا در Buyukcekmece

Ref: 11608
WhatsApp
M2 170
تعداد اتاق 3+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $360,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان 3 خوابه با 170 مترمربع زیربنا و ویوی دریا در Buyukcekmece استانبول

این آپارتمان جدید 3 خوابه با 170 مترمربع زیربنا در طبقه دوم یک ساختمان 4 طبقه در Buyukcekmece استانبول واقع شده و واجد شرایط اقامت ترکیه است. همچنین، دارای 3 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، 1 آشپزخانه، 1 حمام و 1 بالکن کوچک است.

خرید آپارتمان در استانبول با ویوی دریا در Buyukcekmece 0

این ساختمان مسکونی یک استخر مشترک دارد که اطراف آن را فضای سبز احاطه کرده. آسانسور و راه پله در راهروی طبقه دوم قرار دارند و دیوارهای راهرو با سنگ مرمر سیاه تزئین شده و کف آن سرامیک رگه دار خاکستری است.

اتاق نشیمن جادار و روشن است و چند پنجره کشویی بزرگ با منظره خیابان و دریا دارد. سقف تمام اتاق‌ها با رنگ سفید نقاشی شده و با گچ‌بری و لامپ مخفی LED تزئین شده است. کف اتاق‌ها نیز با پارکت لمینت و کف آشپزخانه و حمام با سرامیک رگه دار مرغوب پوشانده شده است.

اتاق خواب‌های این آپارتمان راحت و دنج هستند و نور کافی از پنجره‌ها دریافت می کنند. دیوارهای هر اتاق با رنگ ضد آب نقاشی شده و سقف‌ها با لامپ LED تزئین شده‌اند.

خرید آپارتمان در استانبول با ویوی دریا در Buyukcekmece 1

آشپزخانه مجزا است و مجهز به کابینت‌های کرم رنگ و لوازم خانگی مرغوب از جمله اجاق گاز، فر و هود است. به علاوه، آپارتمان گازکشی شده و داخل هر اتاق رادیاتور نصب شده است. حمام نیز دارای لوازم بهداشتی باکیفیت مانند دوش، WC و روشویی است.

این آپارتمان زیبا و راحت واجد شرایط اخذ اقامت ترکیه است. چنانچه به آن علاقه‌مند هستید یا سوالی در مورد اقامت ترکیه دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

This property was published on 29-04-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید