اخذ اقامت ترکیه با خرید آپارتمان دوبلکس در استانبول با امکانات و دید دریا در منطقه آوجیلار

Ref: 10717
WhatsApp
M2 225
تعداد اتاق 3+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $290,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان 1+3 دوبلکس با دید دریا ، با مساحت ۲۲۵ متر مربع واقع شده در ۳ بلوک در منطقه آوجیلار در بخش اروپایی استانبول است.

آپارتمان 3 خوابه دوبلکس با دید دریا با مساحت  225 متر مربع در مجتمع 3 بلوکی در آوجیلار در سمت اروپایی استانبول واجد شرایط شهروندی است. 

اخذ اقامت ترکیه با خرید آپارتمان دوبلکس در استانبول با امکانات و دید دریا در منطقه آوجیلار 0

در جلوی درب ورودی واحد پله‌های منحنی شکل شما را به طبقه بالا هدایت می‌کند، اما اگر شما راهرو را دنبال کنید به قسمت جا لباسی و یک آینه قدی و در نهایت به آشپزخانه می‌رسید.

وقتی وارد آشپزخانه می‌شوید ،یک یخچال بزرگ با قاب کابینت در قسمت چپ می‌بینید و در قسمت مخالف کابینت‌های بژ رنگ با نقطه‌های قهوه‌ای و وسایل الکتریکی مشکی شامل گاز-فر-هودو ماشین ظرف‌شویی قرار دارد. در مرکز آشپزخانه فضای بزرگ و مناسبی برای میز ناهارخوری وجود دارد که به بالکنی با دید شهر منتهی می‌شود.

اخذ اقامت ترکیه با خرید آپارتمان دوبلکس در استانبول با امکانات و دید دریا در منطقه آوجیلار 1

در پشت آشپزخانه یک سالن پذیرایی بزرگ وجود دارد که شامل دیزاین کاغذ دیواری و تهویه هوا است و بعلاوه یک بالکن با سایز مناسب برای مبله کردن وجود دارد. و همچنین طبقه اول شامل یک حمام بزرگ و مدرن هست.

طبقه دوم دارای ۳ اتاق خواب و ۳ سرویس بهداشتی است. اتاق مستر دارای یک حمام اختصاصی و یک تراس با دید شهر می‌باشد و اتاق‌های دیگر دارای پنجره‌های بزرگ با نور طبیعی است.

این آپارتمان ۳ خوابه دوبلکس در نزدیکی بیمارستان‌ها ، یک مرکز خرید بزرگ، West Istanbul Marina ودریا است. همچنین فرصتی عالی برای سرمایه گذاری فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا شهروندی ترکیه را دریافت کنید.

This property was published on 25-11-1400.
It was last updated on 12-10-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید