خرید آپارتمان در استانبول بیلیکدوزو نزدیک دریا با چشم انداز

Ref: 18989
WhatsApp
قیمت
2+1140 m2 -
3+1195 m2 -
4+1290 m2 -
5+1310 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Dec 2023
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
با داشتن آپارتمان رویایی خود در Beylikduzu، استانبول، با مناظر خیره کننده دریا و طراحی های مدرن، ترکیب کاملی از آرامش و زندگی لوکس را کشف کنید.

یک پروژه معتبر املاک و مستغلات واقع در محله آرام و آرام Beylikduzu استانبول. این پروژه با موقعیت عالی خود در ساحل Mah، محیط زندگی دلپذیر و آرامی را ارائه می‌دهد و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال یک سبک زندگی هماهنگ به دور از شلوغی و جنب‌وجوش شهر هستند.

خرید آپارتمان در استانبول بیلیکدوزو نزدیک دریا با چشم انداز 0

در یک منطقه ساخت و ساز بزرگ به وسعت 5000 متر مربع پخش شده است. این پروژه در مجموع 56 واحد، از 1+2 تا 2+7، با اندازه های 140 تا 380 متر مربع ارائه می دهد. چه به دنبال فضایی دنج باشید و چه به دنبال یک منطقه نشیمن وسیع تر، ما آپارتمان مناسبی برای مطابقت با نیازهای شما داریم.

واحدهای ما با طراحی خوب دارای مناظر خیره کننده دریا هستند که به شما امکان می دهد هر روز با زیبایی آب های درخشان بیدار شوید.

ادغام مناطق سرسبز باشکوه با طبیعت، محیطی آرامش بخش را ایجاد می کند و آرامشی را از زندگی شهری پرشتاب ایجاد می کند. با درک اهمیت کیفیت، در این پروژه از جدیدترین و با کیفیت ترین مصالح ساختمانی در ساخت و ساز استفاده شده است.

خرید آپارتمان در استانبول بیلیکدوزو نزدیک دریا با چشم انداز 1
طراحی مدرن آپارتمان های ما نه تنها زیبایی بصری جذابی را تضمین می کند، بلکه زمان با کیفیتی را که با خانواده سپری می کنید را نیز تسهیل می کند.

علاوه بر فضاهای زندگی استثنایی، این پروژه مجموعه ای از امکانات رفاهی را فراهم می کند که سبک زندگی شما را بهبود می بخشد. لذت بردن از راحتی:

  • پارکینگ سرپوشیده
  • استخرهای روباز و سرپوشیده
  • اتاق بخار و سونا
  • سالن ورزش
  • نگهبانی 24 ساعته

خرید آپارتمان در استانبول بیلیکدوزو نزدیک دریا با چشم انداز 2

محوطه اطراف پروژه با امکانات مختلف شهری غنی شده است. مدارس بین‌المللی، بیمارستان‌ها، رستوران‌های معروف، و ساحل در فاصله کوتاهی قرار دارند و اطمینان حاصل می‌کنند که نیازهای خانواده شما برآورده می‌شود و دسترسی آسان به تمام امکانات مورد نیاز شما را فراهم می‌کند.

ما یک برنامه پرداخت 12 ماهه را ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد بدون هیچ بار مالی، آرزوهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری در مورد این آپارتمان‌های با منظره دریا در بیلیکدوزو کسب کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

This property was published on 29-05-1402.
It was last updated on 02-11-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید