اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان در استانبول با فضای وسیع و شیک در منطقه Beylikduzu

Ref: 14082
WhatsApp
M2 270
تعداد اتاق 4+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $400,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان 270 متری ۱+۴ که واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه است، در منطقه Beylikduzu استانبول واقع شده است. یک استخر مشترک بزرگ در این مجموعه موجود است.

این آپارتمان فوق العاده با پلان ۱+۴ و متراژ 270 متر مربع در داخل مجتمعی در بیلیک دوزو استانبول با امکانات، استخر روباز بزرگ و استخر کودکان در نزدیکی حمل و نقل عمومی، فروشگاه‌ها و سایر امکانات شهری واقع شده است.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان در استانبول با فضای وسیع و شیک در منطقه Beylikduzu 0

طراحی داخلی آن به چند دلیل جالب توجه است که یکی از آنها تم دکور است.  هر گوشه از این آپارتمان متناسب با کاربرد از با کیفیت‌ترین متریال، صنایع دستی و زیبایی طراحی داخلی استفاده شده است.

طراحی چوبی بی عیب و نقص در هر در، سقف، دیوار، مبلمان توکار و کابینت به نمایش گذاشته شده است.  چوب گرمای زیادی به این آپارتمان می‌بخشد، در کنار سایر بافت‌ها و متریال‌هایی مانند دیوارهای سرامیکی، گرانیتی و مخملی نیز در آپارتمان به کار رفته است. اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه مجزا هر کدام حریم خصوصی خود را حفظ می کنند. اتاق خواب اصلی دارای یک تخت دو نفره توکار با کشو، آینه و کمد دیواری است. علاوه بر این، آشپزخانه دارای چندین کابینت چوبی توکار و لوازم خانگی است از جمله: اجاق گاز، فر، هود و ماشین ظرفشویی.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان در استانبول با فضای وسیع و شیک در منطقه Beylikduzu 1

در سرتاسر آپارتمان، دیوارها سفید رنگ شده‌اند و سقف‌های کاذب تزئینی و نورافکن‌ها ابعاد و ظرافت را به فضا بخشیده است.  کف پارکت لمینت، گرانیت و کاشی و سرامیک نیز تعبیه شده است.  حمام با وسایل بهداشتی مانند کابین دوش، روشویی، آینه و روکش‌های سرامیکی باکیفیت تجهیز شده است.

ملک در منطقه زیبای Beylikduzu واجد شرایط برای اخذ شهروندی ترکیه است. برای اطلاعات بیشتر لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید آپارتمان در استانبول با فضای وسیع و شیک در منطقه Beylikduzu 2

موقعیت مکانی:


Beylikzuzu در نزدیکی غرب مارینا قرار دارد و از فضای آن با قایق‌های تفریحی، کافه‌ها و رستوران‌های لوکس متعدد لذت می‌برد.  این مکان برای گردشگران و سرمایه‌گذاران به دلیل تمامی امکانات و زیرساخت‌های شهری، از جمله مراکز خرید مانند مرکز خرید Marmara Park و مرکز خرید Perlavista و مراکز آموزشی مانند دانشگاه بیکنت، مکانی مورد توجه است.

This property was published on 15-07-1401.
It was last updated on 15-10-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید