اخذ شهروندی ترکیه با خرید 2 آپارتمان در منطقه ایوپ سلطان استانبول

Ref: 12738
WhatsApp
M2 220
تعداد اتاق 4+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $429,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این 2 آپارتمان 1+2 داخل مجتمعی با پارکینگ زیرزمینی، مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده برای اخذ شهروندی ترکیه مناسب هستند.

این دو آپارتمان 1+2 و فضای نشیمن 110 مترمربعی در طبقات 1 و 5 یک بلوک مسکونی در ایوپ سلطان واقع شده‌اند و اتاق‌های روشن و تهویه شده با چشم‌اندازی زیبا از مناطق سبز و محله را ارائه می‌دهند.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید 2 آپارتمان در منطقه ایوپ سلطان استانبول 0

محوطه ورودی و راهروهای پیچیده با دیوارهای مرمری سیاه و آینه‌های برجسته به زیبایی طراحی شده‌اند. این واحدهای مسکونی به لطف طراحی و معماری کاربردی و بدون بهم ریختگی، فضاهای زندگی کاربردی و خانگی را ارائه می‌دهند.

هر آپارتمان دارای 2 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، آشپزخانه بسته و 2 حمام است. فضای داخلی جادار و مطبوع است و نور طبیعی کافی را از طریق پنجره‌های کف تا سقف دریافت می‌کند.


آشپزخانه‌های بسته در راهروها قرار گرفته‌اند که دارای کابینت‌های کرم و لوازم خانگی مانند اجاق گاز، فر و هود هستند. پنل‌های چوبی یخچال و ماشین ظرفشویی نیز در کنار کابینت‌ها تعبیه شده است.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید 2 آپارتمان در منطقه ایوپ سلطان استانبول 1

طرح رنگ کرم فضای آرامش‌بخشی را در آپارتمان‌ها ایجاد کرده است. اتاق‌ها دارای ترکیب زیبایی از رنگ سفید، کرم و اتاق خواب با کاغذ دیواری هستند.

فضای آپارتمان‌ها در ترکیب با کف پارکت لمینت و کاشی و سرامیک راهرو، گرما به فضا می بخشد و فضایی دلپذیر و آرام را ایجاد می‌کند.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید 2 آپارتمان در منطقه ایوپ سلطان استانبول 2

علاوه بر این، حمام‌های آپارتمان‌ها بی‌نقص و شیک هستند و دارای دوش، روشویی، آینه و سرویس بهداشتی هستند. در نهایت، این آپارتمان‌های باشکوه دارای گاز طبیعی، رادیاتور، آسانسور، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و پارکینگ زیرزمینی هستند. این مجموعه همچنین به بزرگراه TEM و ایستگاه تراموا نزدیک است.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید 2 آپارتمان در منطقه ایوپ سلطان استانبول 3

با خرید این 2 آپارتمان در یکی از معروف‌ترین و تاریخی‌ترین مقاصد گردشگری استانبول، واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه خواهید بود.


اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ملک هستید، لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

This property was published on 23-05-1401.
It was last updated on 20-08-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید