خرید ملک جادار و بزرگ در قلب استانبول، محله Nişantaşı

Ref: 12763
WhatsApp
M2 150
تعداد اتاق 3+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $700,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان 150 متری با 3 اتاق خواب در طبقه 5 یک ساختمان جدید در نیشانتاشی، یکی از محله‌های بسیار محبوب استانبول واقع شده است.

این آپارتمان دلنشین از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و فضای داخلی آن بسیار روشن و دلباز است و با 3 اتاق خواب و 150 مترمربع زیربنا در طبقه 5 یک ساختمان جدید در نیشانتاشی واقع شده است. آشپزخانه این آپارتمان مجزا و بزرگ است و یک پنجره بزرگ نیز دارد. به علاوه، ساختمان گازکشی شده و در تمام اتاق خواب‌ها، پذیرایی، حمام و آشپزخانه، رادیاتور نصب شده است.

خرید ملک جادار و بزرگ در قلب استانبول، محله Nişantaşı 0

اتاق نشیمن نیز جادار و روشن است؛ پنجره‌های بسیار بزرگی دارد که ارتفاع آنها از کف تا سقف بوده و مشرف به خیابان و فضای سبز هستند. سقف اتاق‌ها سفید است و دیوارها با رنگ ضد آب نقاشی شده اند. کف راهروها، آشپزخانه و حمام با سرامیک رگه‌دار پوشانده شده و کف اتاق‌ها و اتاق نشیمن پارکت لمینت است.

آشپزخانه مجهز به لوازم منزل مانند اجاق گاز، فر، یخچال، سینک و هود استیل ضد زنگ است. کابینت‌ها از جنس ام دی اف و به رنگ سفید هستند و کانتر روی کابینتهای ردیف پایین گرانیتی است. به علاوه، یک فضای خالی در کنار پنجره هست که می توان در آن یک میز غذاخوری قرار داد.

آپارتمان دو حمام دارد که کف و دیوارهای آنها با کاشی کرم رنگ پوشانده شده و مجهز به لوازم بهداشتی باکیفیت مانند کابین دوش، سینک، روشویی و آینه بدون قاب هستند. یک پانل ماشین لباسشویی نیز در حمام اصلی، در کنار سینک تعبیه شده است.

خرید ملک جادار و بزرگ در قلب استانبول، محله Nişantaşı 1

موقعیت مکانی آپارتمان:

نیشانتاشی یکی از بهترین و ممتازترین محله‌های استانبول است و به دلیل سبک زندگی سطح بالا و امکانات رفاهی عالی، ارزش املاک آن روز به روز افزایش می‌یابد. این منطقه در شیشلی استانبول واقع شده و به هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید، بانک‌ها و بیمارستان‌ها و امکانات رفاهی دیگر بسیار نزدیک است.

This property was published on 22-05-1401.
It was last updated on 19-08-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید