خرید آپارتمان یک مجتمع مسکونی جدید با مغازه ها و امکانات در Zeytinburnu استانبول

Ref: 10629
WhatsApp
قیمت
1+1 70-74 m2 -
2+1109-131 m2 -
3+1158-188 m2 -
4+1201-217 m2 -
مغازه54-343 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
پروژه مسکونی در Zeytinburnu با امکانات اجتماعی غنی یک سبک زندگی راحت و خانواده محور را در نزدیکی دانشگاه ها، بیمارستان ها و سایر امکانات شهری ارائه می‌دهد.

این پروژه آپارتمانی جدید با 4 بلوک - 2 ساختمان متوسط ​​که بین 2 ساختمان بلند قرار گرفته اند - در مساحت پروژه 19.538 متر مربع واقع شده است. توسعه دهندگان برای این پروژه 462 آپارتمان مسکونی، 53 ملک تجاری و امکانات اجتماعی از جمله سالن بدنسازی، سونا، استخر سرپوشیده، سالن استراحت و اتاق پیلاتس را در زمینی به مساحت 90.874 متر مربع آورده اند. در حین انجام این کار، آنها این پروژه را در سبک زندگی خانواده محور با هدف ارائه خدمات با کیفیت بالا طراحی کردند.

خرید آپارتمان یک مجتمع مسکونی جدید با مغازه ها و امکانات در Zeytinburnu استانبول 0

طیف گسترده‌ای از انواع آپارتمان‌ها، از 1+1 تا 1+4، خانه‌ای با اندازه ایده آل را برای همه، از جمله مجردها، زوج‌ها، خانواده‌های کوچک و بزرگ ارائه می‌هد. همه واحدهای مسکونی دارای آشپزخانه مجزا، بالکن و پنجره‌های کف تا سقف هستند که نور فراوانی را به فضای داخلی می‌دهد. رویکرد خلاقانه برای تبدیل دیوارهای خالی به فضاهای دکوراتیو و کاربردی یکی از نکات برجسته این پروژه است که به بهترین وجه  توسط تخته سنگ های چوبی نشان داده شده است که آینه ای گرد بر روی یک طاقچه چوبی پهن آویزان شده است.

خرید آپارتمان یک مجتمع مسکونی جدید با مغازه ها و امکانات در Zeytinburnu استانبول 1

جزئیات چشم نواز طراحی داخلی راضی کننده است، از دیوارهای برجسته گرفته تا گوشه های قوس و ترکیب پیچیده مواد مختلف. برای مثال، کاشی‌های مرمری براق، ورودی را می‌پوشانند و در آشپزخانه‌های مجهز با کابینت‌های مدرن و لوازم الکترونیکی پیشرفته ادامه می‌دهند. دیوارهای چوبی در آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب تکراری هستند و به حس انسجام دست می یابند. چوب به عنوان یک ماده ارگانیک همچنین گرما و بافت را اضافه می کند که اثر آن با کفپوش چوب سخت تکمیل می‌شود.

خرید آپارتمان یک مجتمع مسکونی جدید با مغازه ها و امکانات در Zeytinburnu استانبول 2

ساکنان همچنین از دسترسی آسان به فروشگاه‌های خرده‌فروشی در سطح خیابان لذت می‌برند، زیرا پروژه با کاربری مختلط بر روی یک پروژه مشترک که 4 بلوک را به املاک تجاری در سطح خیابان متصل می‌کند، توسعه می‌یابد.

همچنین، این پروژه مختلط فرصت‌های سرمایه‌گذاری عالی را برای متقاضیان شهروندی ترکیه فراهم می‌کند، زیرا آپارتمان‌های این پروژه به آنها کمک می‌کند تا از طریق خرید ملک، شهروندی ترکیه را دریافت کنند.

خرید آپارتمان یک مجتمع مسکونی جدید با مغازه ها و امکانات در Zeytinburnu استانبول 3


It was last updated on 10-01-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید