خرید آپارتمان‌های تفریحی در Avsallar آلانیا

Ref: 11445
WhatsApp
قیمت
2+187 m2
مغازه100
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل May 2023
6 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مسافت تا ساحل 1500 m
این آپارتمان‌های 1 خوابه و 2 خوابه در آلانیا و در این مجتمع کاملا نوساز با امکانات اجتماعی واقع شده‌اند و با برخورداری از موقعیت مکانی مناسب، به وسایل نقلیه عمومی نیز دسترسی دارند.

این پروژه تک بلوکی 5 طبقه در زمینی به متراژ 1455 مترمربع ساخته شده و شامل 28 آپارتمان متشکل از واحدهای معمولی 1 خوابه و دوبلکس 2 خوابه است. زیربنای این واحدها بین 48 تا 100 مترمربع است. همچنین، یک واحد تجاری نیز برای فروش موجود است.

خرید آپارتمان‌های تفریحی در Avsallar آلانیا 0
محیط اطراف این مجتمع با مناطق سرسبز طبیعی احاطه شده و از آنجایی که در نزدیکی دریا قرار گرفته، از ویوی جزئی دریا نیز بهره‌مند می‌شود. امکانات این مجتمع شامل استخر روباز، سالن بدنسازی و سونا است. یک پارکینگ رو باز نیز دارد.

آشپزخانه‌ها مجهز به لوازم برقی هستند و کمد دیواری در قسمت ورودی تعبیه شده؛ که می توان از آن برای قراردادن وسایل استفاده کرد یا برای مهمانان در نظر گرفت. هر واحد یک بالکن دوست داشتنی دارد که جریان هوای تازه را در داخل آپارتمان‌ به حداکثر می‌رساند. پنجره‌های آپارتمانها PVC هستند و اتلاف گرما و انرژی را به حداقل می رسانند. کف اتاق‌ها و آشپزخانه با سرامیک‌های گرانیتی درجه یک پوشانده شده است. درب‌های ورودی از جنس استیل ضد زنگ است و درب‌های داخلی با پانل ام دی اف ساخته شده‌اند.

خرید آپارتمان‌های تفریحی در Avsallar آلانیا 1

موقعیت مکانی پروژه:

این مجتمع در Avsallar، یکی از محبوبترین مناطق آلانیا، واقع شده و به بازارهای محلی و وسایل نقلیه عمومی نزدیک است و فاصله آن تا دریا و ساحل، 1500 متر است. همچنین، ساکنین این منطقه به راحتی به رستوران‌ها و داروخانه‌ها نیز دسترسی دارند. روزهای چهارشنبه، یک بازار محلی در این محله برپا می‌شود که می توان انواع محصولات ارگانیک را خریداری کرد. این پروژه در 25 کیلومتری مرکز آلانیا قرار گرفته و فضای زندگی بسیار آرامی برای ساکنین فراهم می‌کند.

طرح پرداخت:

در حال حاضر، این پروژه در حال ساخت است و طرح خرید واحدها به صورت اقساطی تا زمان اتمام و تحویل پروژه یعنی ماه می 2023 (اردیبهشت 1402) است:
  •  40 % پیش پرداخت
  • اقساط ماهانه تا زمان اتمام ساخت وساز

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید