خرید ملک در استانبول Beylikduzu برای زندگی و سرمایه گذاری

Ref: 18918
WhatsApp
قیمت
1+1 67-109 m2 -
2+195-159 m2 -
3+1135-230 m2 -
4+1223-233 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2024
36 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
پروژه جذاب در Beylikduzu با طرح پرداختی که آپارتمان های مناسب برای خانواده را با امکانات اجتماعی ارائه می‌ دهد.

یکی از مزایای این مجموعه قرار گرفتن آن در استانبول بیلیکدوزو است که تنها 3 دقیقه با اسکله غربی فاصله دارد. این پروژه در پارک Valley Hayat، یکی از بزرگترین پارک‌های استانبول واقع شده است. این بلوک مسکونی حدود 6000 متر مربع مساحت دارد و دارای 9 بلوک 3 طبقه است. 104 آپارتمان با فضای داخلی شیک و چیدمان‌های متنوع بین 1+1، 1+2، 1+3، و 1+4 با 67 تا 233 متر مربع فضاهای زندگی به فروش می‌رسد .

خرید ملک در استانبول Beylikduzu برای زندگی و سرمایه گذاری 0

محل اقامت در Beylikduzu است. بنابراین، شما از محیطی آرام و ساکت، به دور از شلوغی و سر و صدای مرکز شهر لذت خواهید برد. مرکز خرید Paradise دوازده دقیقه با محل اقامت شما فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس فقط کمی از خانه شما فاصله دارد. بنابراین می‌توانید به راحتی به سایر نقاط شهر سفر کنید.

فضای داخلی ملک دارای تزئینات شیک و شیک با مبلمان توکار، تراس، و پنجره های دو جداره است که اتاق ها را روشن و مطبوع می‌کند.

با طراحی داخلی خوب، این پروژه نوید یک زندگی ممتاز با خانه‌های راحت ساخته شده با مواد با کیفیت بالا و عایق حرارتی را می‌دهد. علاوه بر مناطق مشترکی که می‌توانید در آن پیاده‌روی کنید و با طبیعت بنشینید، مناطق اجتماعی شامل فضای سبز، پارکینگ، سونا، باشگاه ورزشی، امنیت، حیاط بازی و استخر سرپوشیده است .

موقعیت:

Beylikduzu با خیابان‌های طولانی، فضاهای سبز وسیع و ساختمان‌های مدرن که از آخرین استانداردهای اروپایی پیروی می‌کنند، شناخته می‌شود. علاوه بر هوای پاک و چشم‌اندازهای ساحلی جذاب، بزرگترین مرکز نمایشگاه و کنفرانس، محل ملاقات نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی در استانبول است. علاوه بر این، دارای امکانات رفاهی متعددی از جمله مراکز درمانی و موسسات آموزشی به ویژه مراکز تفریحی و تجاری است که ارزش سرمایه‌گذاری آن را نیز افزایش می‌دهد.

خرید ملک در استانبول Beylikduzu برای زندگی و سرمایه گذاری 1

3 دقیقه تا غرب مارینا

در کنار دره حیات، بزرگترین پارک استانبول

1 دقیقه تا ایستگاه اتوبوس

35 دقیقه تا فرودگاه بین المللی استانبول

10 دقیقه تا مرکز خرید پارادایس

اکنون می‌توانید با 50 درصد پیش پرداخت، 50 درصد هنگام تحویل یا 36 قسط، یکی از این املاک جذاب را به صورت نقد یا طرح پرداخت داشته باشید. لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد پروژه یا درخواست‌های شهروندی ترکیه و واجد شرایط بودن با مشاوران ما تماس بگیرید .

خرید ملک در استانبول Beylikduzu برای زندگی و سرمایه گذاری 2

This property was published on 14-04-1402.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید