آپارتمان‌های لوکس جدید با یک مرکز خرید در توپکاپی استانبول

Ref: 10683
WhatsApp
M2 68-266
تعداد اتاق 1+1, 2+1, 3+1, 4+1, 4.5+1, 5+1
پروژه جدید در قلب استانبول توسط هتل، خیابان خرید، پارک‌ها، بلوک‌های مسکونی و موارد دیگر در محله‌ای سرسبز احاطه شده است.

پروژه جدید توپکاپی در قلب استانبول یک سبک زندگی جدید با معماری مدرن و ساخت و ساز با کیفیت بالا و مناطق سبز بزرگ متشکل از آپارتمان های مسکونی، یک مرکز تجاری، یک خیابان خرید، یک هتل در سطح جهانی ارائه می دهد. آپارتمان ها و یک مرکز سلامتی، کلینیک، و اقامتگاه پزشکی نیز در منطقه واقع شده‌اند. یکی از معماران مشهور لندنی، چپمن تیلور، با طراحی این پروژه ترکیبی سعی در معرفی یک اکوسیستم جدید به توپکاپی استانبول و ساختن یک میکروشهر جمع و جور با هتل، خیابان ها، پارک ها و بلوک های مسکونی در محله ای سرسبز داشته است.

آپارتمان‌های لوکس جدید با یک مرکز خرید در توپکاپی استانبول 0

این پروژه دارای 1441 آپارتمان در 16 بلوک مسکونی است که اندازه آنها بین 70 تا 210 متر مربع متغیر است، در حالی که ارتفاع آنها بین 5 تا 15 طبقه است. هر آپارتمان دارای یکی از موارد زیر است: بالکن، باغ، یا تراس، جایی که ساکنان می توانند بدون ترک خانه با محیط اطراف ارتباط برقرار کنند. پنجره‌های کف تا سقف نور طبیعی زیادی را وارد فضای داخلی می‌کنند و وابستگی به نور مصنوعی را کاهش می‌دهند. اتاق‌هایی با سقف بلند تا ارتفاع 3.05 متری واحدها را وسیع‌تر به نظر می‌رسانند.

آپارتمان‌های لوکس جدید با یک مرکز خرید در توپکاپی استانبول 1

چیدمان مدرن فضای داخلی دارای دیوارهای برجسته از سنگ مرمر و چوب است که دیوارهای خسته کننده را به نقاط کانونی بصری هیجان انگیز تبدیل کرده و آنها را برجسته می کند. طرح رنگ خنثی محیطی آرامش بخش را به همراه کفپوش چوبی سخت ایجاد می کند که حس گرما را اضافه می کند. هر اتاق دارای یک واحد تهویه مطبوع است. سیستم تهویه مطبوع چند اسپلیت جایگزین رادیاتورهای قدیمی می شود.

آپارتمان‌های لوکس جدید با یک مرکز خرید در توپکاپی استانبول 2

همچنین، کافه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های شیک در دسترس ساکنان هستند. دهلیز با نور روشن مرکز خرید با نورگیر به نور طبیعی اجازه می دهد تا در هر گوشه ای از مرکز خرید نفوذ کند و ارتباط بصری را در همه سطوح و تجربه خرید را ارتقا دهد.

امکانات رفاهی و پارک های این پروژه پاسخگوی نیازهای همه افراد در هر سنی در این اکوسیستم زیبا و سخاوتمندانه است. در این مرکز نشیمن نفیس و پر جنب و جوش، واحدهای مسکونی با برنامه ریزی مناسب، آپارتمانی عالی برای همه افراد، از جمله مجردها، زوج ها و خانواده های پرجمعیت ارائه می دهند.

آپارتمان‌های لوکس جدید با یک مرکز خرید در توپکاپی استانبول 3

تاریخ تحویل پروژه 2023 است و پیشنهادات و طرح های اقساطی ویژه شامل 30 درصد پیش پرداخت و 70 درصد در 24 ماه و 8 درصد تخفیف برای مشتریان خارجی موجود است.

فاصله‌ها

دسترسی مستقیم به بزرگراه
10 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه‌های تراموا، مترو، متروبوس و مارمارای

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید