خرید خانه در استانبول شامل ویلای بزرگ با استخر خصوصی در بیکوز

Ref: 11196
WhatsApp
M2 600
تعداد اتاق 4+2
حیاط 1200 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $3,000,000
تخفیف 10%
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
ویلای مجلل 4 طبقه در استانبول دارای 4 اتاق خواب، 5 حمام، 2 اتاق نشیمن، آسانسور، بالکن در هر طبقه و یک تراس روی پشت بام است.

این ویلای چند طبقه در بیکوز که در داخل مجتمعی در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با مساحت داخلی 600 متر مربع با طراحی دقیق قرار دارد، فضای نشیمن مجلل را ارائه می‌دهد و در عین حال ارتباط خود را با فضای باز با باغ و استخر اختصاصی خود حفظ می‌کند. این ملک در آجارکنت، بیکوز، یکی از معتبرترین مناطق در سمت آناتولی استانبول واقع شده است.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای بزرگ با استخر خصوصی در بیکوز 0

ویلا با اندازه بزرگ در 4 طبقه قرار دارد و دارای 4 اتاق خواب، 5 حمام، 2 اتاق نشیمن، آسانسور، بالکن در هر طبقه و تراس با منظره پانوراما به شهر است. این گستردگی، هر عضو خانواده را قادر می‌سازد تا از حریم خصوصی کافی برخوردار باشد و هر اتاق‌خواب دارای حمام است. همچنین، با وجود اندازه کلی خانه، هر طبقه به دلیل بالکن‌های با اندازه خوب که مقدار خوبی از نور طبیعی را به فضای داخلی می‌دهد، به استخر و باغ در سطح زمین متصل است.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای بزرگ با استخر خصوصی در بیکوز 1

آشپزخانه تک دیواری به خوبی با کابینت‌های جلویی با طراحی معماری معاصر تجهیز شده است. لوازم داخلی فولاد ضد زنگ کاملاً با بقیه لوازم که در داخل کابینت‌های مخصوص پنهان شده‌اند ترکیب می‌شوند. میزهای مشکی و پشتی به عمق می‌افزایند و به طرح رنگ خنثی اجازه می‌دهند بعد بصری پیدا کنند. همچنین نورپردازی زیر کابینتی فضای آشپزخانه را بهبود می‌بخشد.

خرید خانه در استانبول شامل ویلای بزرگ با استخر خصوصی در بیکوز 2

اتاق نشیمن اصلی به تراس در سطح زمین باز می‌شود و مستقیماً باغ و استخر را به هم متصل می‌کند. تراس فضای سایه‌دار کافی برای ایجاد دو منطقه مختلف برای نشستن و غذا خوردن فراهم می‌کند. می‌توانید از این فضا برای کباب کردن و معاشرت با مهمانان و اعضای خانواده خود بهره مند شوید.

اگر به دنبال خرید خانه در ترکیه و اخذ شهروندی ترکیه هستید، با همکاران ما تماس بگیرید.

This property was published on 23-01-1401.
It was last updated on 30-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید