خرید آپارتمان در آلانیا Avsallar در نزدیکی دریا

Ref: 16444
WhatsApp
قیمت
2+161 m2 -
4+1122 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Mar 2024
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مسافت تا مرکز شهر 25 km
این پروژه جدید در 900 متری دریا در آلانیا Avsallar، استخر، باشگاه ورزشی و زمین بازی را ارائه می‌کند. یک طرح پرداخت 12 ماهه نیز در دسترس است.

این ساختمان 7 طبقه کاملاً جدید در آلانیا Avsallar، اقامتگاه‌های دلپذیر و متناسب با امکانات و ترانسفر به دریا را ارائه می‌دهد. این تک بلوک در زمینی به مساحت 2600 مترمربع ساخته شده است که دارای 28 آپارتمان با چیدمان دوبلکس 1+2 و1+4 و فضای نشیمن به مساحت 61 و 122 مترمربع با چشم انداز رو به دریا، طبیعت و استخر است. این ملک در 900 متری دریا و در فاصله چند قدمی حمل‌ونقل عمومی، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، داروخانه‌ها و چهارشنبه بازار خیابانی قرار دارد.

خرید آپارتمان در آلانیا Avsallar در نزدیکی دریا 0
فضای داخلی این املاک آلانیا شامل فضای نشیمن مطبوع و روشن با اتاق نشیمن، آشپزخانه‌های مجهز با کابینت‌ها و مبلمان داخلی و اتاق خواب‌های خصوصی است. خانه‌های دوبلکس دوست‌داشتنی از 4 اتاق خواب، 2 تا 3 حمام، و بالکن سخاوتمندانه رو به مناظر زیبای اطراف بهره می‌برند.

از دیگر ویژگی‌های داخلی می‌توان به پنجره‌های پی وی سی، کفپوش کاشی و سرامیک در حمام، کف پارکت لمینت در اتاق نشیمن و اتاق خواب، درب‌های داخلی ام دی اف و درهای ورودی فولادی اشاره کرد. علاوه بر این، زیرساخت‌ها شامل یک استخر روباز، پارکینگ در فضای باز، تناسب اندام، سونا، زمین بازی کودکان و یک ژنراتور برق است.

خرید آپارتمان در آلانیا Avsallar در نزدیکی دریا 1

املاک در حال حاضر در حال ساخت بوده و در مارچ 2024 آماده تحویل می‌شود. برای خرید ملک با 40 درصد پیش پرداخت و اقساط 12 ماهه برنامه پرداختی وجود دارد .

محل:

این منطقه توسط کوه هایی احاطه شده است که آب و هوای گرم و بدون بادهای شدید را تشکیل می‌دهند. Avsallar دارای سواحل شنی است که برای استراحت و روزهای بازی برای کودکان کوچک عالی است و منطقه‌ای آرام با زیرساخت‌های توسعه یافته است. Avsallar یکی از زیباترین مناطق آلانیا در سواحل دریای مدیترانه است. فاصله تا مرکز شهر 25 کیلومتر و تا آنتالیا 100 کیلومتر است .

خرید آپارتمان در آلانیا Avsallar در نزدیکی دریا 2

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید