آپارتمان‌های تعطیلات آلانیا در مجتمعی با طراحی زیبا در نزدیکی ساحل

Ref: 11166
WhatsApp
قیمت
1+1 62 m2 -
2+1104-129 m2 -
4+1210 m2
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این املاک دیدنی آلانیا تنها 30 متر با تفرجگاه، سواحل شنی و رستوران‌های ماهی فاصله دارد.

مجتمع مسکونی در یک منطقه دوستدار محیط زیست، Kargicak، آلانیا ساخته شده است و زندگی مجللی را در اولین خط ساحلی دریای مدیترانه ارائه می‌دهد. این مجتمع در یک منطقه خوب، تنها 30 متر دورتر از تفرجگاه، سواحل شنی، رستوران‌های ماهی، و پارک‌ها، بین کوه‌های توروس و دریای مدیترانه قرار گرفته است. همچنین تنها 2 کیلومتر تا Mahmutlar، یکی دیگر از مناطق معتبر آلانیا فاصله دارد.

آپارتمان‌های تعطیلات آلانیا در مجتمعی با طراحی زیبا در نزدیکی ساحل 0

این پروژه به عنوان یک "مجتمع کلاس حقوقی" اشاره می‌شود، این پروژه نشانه‌های طراحی خود را از انتظارات مشتریان، ادغام آنها با آخرین فن آوری‌ها با ذهنیت نوآورانه می‌گیرد. این پروژه ساخته شده است به طوری که هر آپارتمان دارای منظره دریا است، و شامل 2 بلوک با 5 طبقه در 6.852 متر مربع، شامل زیرساخت هتل 5 ستاره است.

آپارتمان‌های تعطیلات آلانیا در مجتمعی با طراحی زیبا در نزدیکی ساحل 1

امکانات اجتماعی شامل استخر‌های داخلی و خارجی با بخش کودکان و اسلایدهای آب، سوناهای روسی و فنلاند، اتاق بخار رومی، ورزشگاه، زمین‌های بازی، اتاق بازی، سینما، کافه و مناطق استراحت است. نوار کنار استخر با بیلیارد، اجتماعی شدن و آرامش را با اعضای خانواده تشویق می‌کند.

با توجه به آپارتمان‌ها، اندازه‌های مسطح از 62 تا 210 متر مربع است. انواع آپارتمان‌ها شامل 1+2 و 1+4 دوبلکس باغ و استاندارد 1+1 و 1+2 است. واحدهای مسکونی با ارتفاع سقف 3 متری دارای یک درب ورودی فولادی، پنجره‌های آلومینیومی دو جداره، یک کمد لباس داخلی، به جز برای آپارتمان 1+1، آشپزخانه با مبلمان داخلی و یک کارگاه گرانیتی است. حمام‌ها مجهز به دوش، وسایل حمام ایتالیایی، مخازن Grohe، و یک آینه دیوار مجهز شده‌اند. بالکن‌ها و پنجره‌های بزرگ، نور طبیعی فراوان را به داخل وارد می‌کنند. کف‌ها با کاشی‌های سرامیکی با کیفیت بالا و دیوارهای با رنگ قابل شستشو تکمیل می‌شود. در تمام اتاقها سیستم تهویه مطبوع Mitsubishi نصب شده است.

آپارتمان‌های تعطیلات آلانیا در مجتمعی با طراحی زیبا در نزدیکی ساحل 2

واحدهای مسکونی دقیق طراحی شده دارای درآمد اجاره دائمی بالا و تضمین شده‌اند و می‌توانند برای اهداف دائمی و فصلی و اهداف سرمایه گذاری خریداری شوند.

توضیحات بیشتر

پارکینگ در فضای باز و داخلی
ساحل و کافه
ماهواره و اینترنت
خدمات امنیتی 24 ساعته
سیستم‌های نظارت تصویری
4 آسانسور با سرعت بالا
ژنراتور
دفتر خدمات (انتقال، کرایه ماشین، و غیره)
زمین باغبانی

آپارتمان‌های تعطیلات آلانیا در مجتمعی با طراحی زیبا در نزدیکی ساحل 3

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید