خرید آپارتمان‌هایی در آلانیا در کنار ساحل

Ref: 11169
WhatsApp
قیمت
1+1 66-125 m2 -
2+1102-250 m2 -
3+1168-181 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Oct 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های ساحلی در آلانیا در سیته‌ای حاوی 45 آپارتمان، 4 فروشگاه زنجیره‌ای و امکانات اجتماعی.

این مجتمع مسکونی لوکس با ویژگی‌های معماری منحصر به فرد و امکانات متنوع را با ترکیب آخرین فناوری‌ها با سال‌ها تجربه است. این پروژه در Kargicak، آلانیا، در 10 متری دریا واقع شده است و توسط جنگلی مخروطی در دامنه کوه‌های توروس احاطه شده است و از چشم اندازهای شگفت انگیز بهره می‌برد.

خرید آپارتمان‌هایی در آلانیا در کنار ساحل 0

این پروژه که قرار است در سال 2023 به پایان برسد، شامل یک بلوک با ردپای U شکل است که 45 آپارتمان با پلان‌های مختلف در هر طبقه و 4 فروشگاه زنجیره‌ای را در خود جای می‌دهد. این برش U شکل ارزش زیبایی شناختی را اضافه می‌کند، در حالی که فرم‌های هندسی منحنی الهام گرفته از طبیعت، پویایی بصری ایجاد می‌کند که جایگزین فرم‌های مستطیلی می‌شود. این منحنی‌های ارگانیک که یادآور امواج دریا هستند.

خرید آپارتمان‌هایی در آلانیا در کنار ساحل 1

انواع آپارتمان‌ها از آپارتمان‌های استاندارد 1+1 و 1+2 تا آپارتمان‌های دوبلکس 1+1، 1+2 و 1+3 با متراژهای 66 و 250 متر مربع متغیر است. امکانات اجتماعی شامل استخر روباز، استخر آب گرم سرپوشیده، زمین بازی، سونا، حمام ترکی، اتاق بخار، اتاق ماساژ و اتاق بازی کودکان است. با طراحی زیبای محوطه، این مجموعه مانند پناهگاهی است که می‌توانید در آن خود را شارژ کنید.

آپارتمان‌ها با سقف‌های بلند و پنجره‌های دو جداره پانوراما، فضای داخلی را با نور طبیعی تغذیه می‌کنند و حس وسعت را ایجاد می‌کنند. بالکن‌ها و تراس‌ها که به‌عنوان منافذ پورتال‌مانند بین فضاهای داخلی و خارجی عمل می‌کنند، فضای نشیمن را گسترش می‌دهند، قسمت‌های بیشتری برای نشستن فراهم می‌کنند و فضای داخلی را روشن و مطبوع نگه می‌دارند. به عنوان مثال، باغ دوبلکس دارای تراس‌های بزرگ به وسعت 75 متر مربع است، در حالی که بالکن‌ها به طور متوسط 10 متر مربع هستند.

خرید آپارتمان‌هایی در آلانیا در کنار ساحل 2

در داخل آپارتمان‌ها، مجموعه مواد شامل کفپوش‌های سرامیکی و چینی و میزهای گرانیتی آشپزخانه برای ارائه فضایی مجلل است. آشپزخانه‌های اوپن در اتاق‌های نشیمن بدون دیوارهای جداکننده ادغام شده اند تا اجتماعی شدن و ارتباط بصری را ارتقا دهند. آشپزخانه‌ها به خوبی با میزهای گرانیتی و کابینت با کیفیت بالا (MDF) تجهیز شده‌اند. حمام با گرمایش از کف دارای تجهیزات باکیفیت و کابین دوش می‌باشد.

خرید آپارتمان‌هایی در آلانیا در کنار ساحل 3

ویژگی‌های اضافی

درب ورودی فولادی با قفل سه گانه
درب‌های داخلی لاکی
رنگ قابل شستشو روی دیوار
آبگرمکن برقی

فاصله‌ها

ساحل: 10 متر
مغازه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و داروخانه‌ها: 50 متر
مرکز شهر آلانیا: 14 کیلومتر
منطقه محمودلار: 300 متر
فرودگاه بین المللی گازی پاشا: 25 کیلومتر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید