خرید آپارتمان در آلانیا با فاصله 200 متر از ساحل معروف Perle

Ref: 11471
WhatsApp
قیمت
1+1 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی در منطقه ای بی نظیر در آلانیا قرار دارد و شامل آپارتمان های مدرن و راحت 1+1، 1+2 و 1+3 نزدیک ساحل می‌باشد.

این پروژه در یک منطقه عالی در 200 متری ساحل Perle، یکی از سواحل محبوب در Kargicak آلانیا قرار دارد و فاصله آن تا Mahmutlar  پانصد متر است. نزدیکی آن به مغازه‌ها، داروخانه‌، کافه‌ و رستوران‌ها نشانگر موقعیت مکانی مطلوب این پروژه می‌باشد.

خرید آپارتمان در آلانیا با فاصله 200 متر از ساحل معروف Perle 0

این پروژه که قرار است در سال 2023 به پایان برسد، در زمینی به مساحت 1.743 مترمربع در حال ساخت است و شامل 2 بلوک 5 طبقه با آپارتمان هایی با اندازه های مختلف است. امکانات این مجموعه شامل پارکینگ، استخر آب گرم سرپوشیده، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، سونا، اتاق بخار، اتاق یوگا، پیلاتس و بیلیارد می‌باشد.  

خرید آپارتمان در آلانیا با فاصله 200 متر از ساحل معروف Perle 1

انواع آپارتمان موجود در این پروژه شامل آپارتمان و دوبلکس 1 خوابه، 2 خوابه و 3 خوابه است. طراحی داخلی آپارتمان ها مبتنی بر سایه های روشن و خاکستری است. سقف آپارتمانها بلند است و به ارتفاع 3.30 متر می رسد. پنجره ها بزرگ و به صورت پانوراما هستند که عرض آنها به 2.50 متر می‌رسد و محیط بیرون را به فضای داخلی نزدیک می‌کنند. هر آپارتمان دارای یک بالکن به متراژ 6.5 مترمربع است که بسیار دنج و دلباز بوده و صاحب خانه‌ها می‌توانند با آرامش از نوشیدن قهوه خود در هوای آزاد لذت ببرند.

خرید آپارتمان در آلانیا با فاصله 200 متر از ساحل معروف Perle 2

آشپزخانه‌ها مجهزبه کابینتهای مرغوب هستند و جنس کانتر روی کابینتها از گرانیت است. همچنین، کمد و قفسه هایی در فضای نشیمن تعبیه شده است. حمام ها نیز دارای ست کاملی از کابینت و لوازم بهداشتی هستند. کف سالن نشیمن و حمام با سرامیک و گرانیت پوشانده شده و کف اتاق خوابها لمینت است.

خرید آپارتمان در آلانیا با فاصله 200 متر از ساحل معروف Perle 3

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید