خرید آپارتمان و واحدهای دوبلکس در Alanya با معماری منحصر به فرد و چشم نواز

Ref: 11448
WhatsApp
قیمت
1+1 47-53 m2 -
2+1110-118 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی درفاصله 100 متری از دریا در منطقه Okurcalar آلانیا قرار دارد.

این پروژه مسکونی در 100 متری دریا در Okurcalar آلانیا قرار دارد و شامل 2 بلوک 5 طبقه و 48 واحد آپارتمان است. از امکانات این آپارتمان‌های لوکس می‌توان به  پارکینگ، امکانات عمومی شامل استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی و زمین بازی کودکان اشاره کرد. این پروژه مسکونی در زمینی به مساحت 2460 مترمربع گسترش یافته و 30 کیلومتر تا مرکز شهر Alanya و 95 کیلومتر تا فرودگاه Antalya فاصله دارد. 

خرید آپارتمان و واحدهای دوبلکس در Alanya با معماری منحصر به فرد و چشم نواز 0

انواع واحد مسکونی در این پروژه شامل آپارتمان‌های 1+1 و دوبلکس‌های 1+2 هستند که متراژ آنها بین 47 مترمربع و 187 مترمربع متغیر است. هر واحد مسکونی یک بالکن دارد که فضای نشیمن را گسترش داده و مناظر شگفت انگیز دریا، استخر و طبیعت را پیش روی ساکنین قرار می‌دهد. دوبلکس‌های طبقه انتهایی، تراس های بزرگی به مساحت های 8.6 مترمربع و 14 مترمربع دارند که به هر دو اتاق خواب نیز قابل دسترسی هستند.

خرید آپارتمان و واحدهای دوبلکس در Alanya با معماری منحصر به فرد و چشم نواز 1

هنگام ورود به آپارتمان، آشپزخانه اوپن که فضایی دلباز و روشن است، روبه روی شما قرار دارد. آشپزخانه‌ها و حمام‌ها مجهز و مبله هستند، پنجره‌ها از جنس PVC است و کف قسمت‌های مختلف واحدها با پارکت لمینت و کاشی و سرامیک پوشیده شده. همچنین، درب‌های داخلی آپارتمان‌ها از جنس MDF و درب ورودی اصلی فولادی است.

در قسمت محوطه این پروژه، اطراف استخر، فضای سبز محوطه سازی شده که به مجتمع روح و زندگی بخشیده و آن را به مکانی آرامش بخش تبدیل کرده و صاحب خانه‌ها می‌توانند در کنار استخر به استراحت و تفریح بپردازند. از دیگر امکانات این پروژه می‌توان به سرویس ترانسفر دریا، ژنراتور برق و سیستم امنیتی 24 ساعته اشاره کرد.

خرید آپارتمان و واحدهای دوبلکس در Alanya با معماری منحصر به فرد و چشم نواز 2

تاریخ تکمیل این پروژه ماه دسامبر 2023 تخمین زده شده و طرح پرداخت ویژه این واحدها شامل 40 درصد پیش پرداخت و اقساط ماهانه تا زمان تکمیل ساخت و ساز است. 

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید