خرید خانه در آلانیا با امکانات در نزدیکی دریا منطقه Incekum

Ref: 11449
WhatsApp
قیمت
1+1 47 m2 -
2+1102 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2023
8 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های ۱+۱، ۱+۲ باغ دوبلکس و ۱+۲ پنت هاوس دوبلکس با چشم انداز افسانه‌ای از طبیعت و امکانات اجتماعی در مجتمعی واقع در 620 متری دریا

این پروژه مسکونی در Incekum آلانیا، در فاصله 620 متری از دریا، 38 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و مناظر شگفت انگیزی از دریا، طبیعت و استخر ارائه می‌دهد. این آپارتمان دارای آپارتمان استاندارد ۱+۱، دوبلکس باغ ۱+۲ و پنت هاوس دوبلکس ۱+۲ است که از نسیم ملایم مدیترانه و نور فراوان خورشید بهره می‌برد.

خرید خانه در آلانیا با امکانات در نزدیکی دریا منطقه Incekum 0

آپارتمان‌هایی که با دقت طراحی شده‌اند دارای درهای داخلی با پنل ام دی اف، پنجره‌های پی وی سی، درهای ورودی فولادی، پارکت لمینت، پوشش کف کاشی و سرامیک و آشپزخانه و حمام کاملاً مجهز هستند. آپارتمان‌ها با مساحتی بین 47 تا 102 متر مربع، فضاهای زندگی راحت را در مجموعه‌ای با امکانات اجتماعی از جمله استخر روباز، تناسب اندام، سونا و زمین بازی فراهم می‌کنند. واحدهای دوبلکس باغ دارای ایوان‌های 12 متر مربعی هستند که با تراس‌های 12 متر مربعی در پنت هاوسهای دوبلکس و بالکن‌های 6 متر مربعی در آپارتمان‌های ۱+۱ جایگزین شده‌اند.

خرید خانه در آلانیا با امکانات در نزدیکی دریا منطقه Incekum 1
این پروژه شامل ۲ بلوک ۵ طبقه، A و B، با 40 آپارتمان در زمینی به مساحت 3.186 متر مربع با امکانات اجتماعی است که بین دو بلوک واقع شده است. این پروژه در 30 کیلومتری مرکز شهر آلانیا و 95 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید