خرید آپارتمان در آلانیا داخل مجتمع جدید با امکانات و نزدیک دریا

Ref: 13866
WhatsApp
M2 50-117
تعداد اتاق 1+1, 2+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : € 94.600
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های ۱+۱ و ۱+۲ در یک پروژه وسیع با امکانات رفاهی و چشم انداز دریا در آلانیا

این پروژه مسکونی جدید که قرار است در فوریه 2024 تحویل شود، در آوسالار آلانیا، منطقه‌ای در حال توسعه که به‌خاطر ساحل مشهور Incekum شناخته شده است. این مجموعه که تنها 1.5 کیلومتر از دریا فاصله دارد، دارای املاک دوبلکس ۱+۱ و ۱+۲ با منظره دریا و امکانات اجتماعی است که برای راحتی ساکنان از سرویس شاتل به دریا و مرکز شهر آلانیا نیز برخوردار است.

خرید آپارتمان در آلانیا داخل مجتمع جدید با امکانات و نزدیک دریا 0

این پروژه در زمینی به مساحت 5400 متر مربع، شامل دو بلوک 11 طبقه با 126 آپارتمان با چیدمان‌های مختلف از 50 تا 117 متر مربع است. طیف وسیعی از امکانات آرامش جسمی و ذهنی ساکنان پروژه را تضمین می‌کند، از جمله استخر روباز به مساحت 257 متر مربع، استخر آب گرم سرپوشیده، بار استخر، اتاق بازی کودکان (داخل و بیرون)، سینما، منطقه مینی گلف، منطقه SPA، اتاق‌های ماساژ، سونا، حمام ترکی و فضای سبز وسیع. این طراحی محوطه سازی شده آراسته، فضایی آرام را ارائه می‌دهد و به بالکن‌هایی از فضاهای اصلی زندگی در سطوح بالای پروژه تبدیل می‌شود که به سمت مناظر باشکوه دریا و کوه باز می‌شود.

خرید آپارتمان در آلانیا داخل مجتمع جدید با امکانات و نزدیک دریا 1

با رفتن به داخل آپارتمان‌ها، چیزی که به خریداران خانه خوشامد می‌گوید، فضای داخلی مجهز با مصالح  ظریف از مواد با کیفیت بالا، از جمله درب ورودی فولادی، کاشی‌های کف چینی بادوام و با قابلیت نگهداری آسان، سقف‌های گچی، نورافکن آشپزخانه توکار است. کابینت با میزهای گرانیتی مشکی، سرویس بهداشتی باکیفیت در حمام با کاشی و سرامیک مرغوب و سیستم گرمایش آب داخلی است. سایر ویژگی‌های کلیدی نیز شامل دیوارهای رنگ‌آمیزی شده با رنگ ساتن سازگار با محیط زیست، سیستم مخابره داخلی ویدیویی در فضای باز و بالکن‌هایی از شیشه سکوریت آنتراسیت و نرده‌های آلومینیومی است.

خرید آپارتمان در آلانیا داخل مجتمع جدید با امکانات و نزدیک دریا 2

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید