خرید آپارتمان در نزدیکی دریا در اوبا آلانیا

Ref: 11339
WhatsApp
قیمت
1+1 38-47 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Nov 2022
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی در آلانیا دارای یک بلوک با 24 آپارتمان، امکانات اجتماعی و یک پارکینگ است.

این پروژه مسکونی در منطقه اوبا واقع شده است که به خاطر محیط آرام و طبیعتش در آلانیا معروف است. این پروژه که در 2 کیلومتری دریا و 3.5 کیلومتری مرکز آلانیا قرار دارد، به طبیعت و دریا نزدیک بوده و به‌دور از شلوغ زندگی شهری است.

خرید آپارتمان در نزدیکی دریا در اوبا آلانیا 0

این پروژه در زمینی به مساحت 998 متر مربع، متشکل از یک بلوک با 24 آپارتمان امتداد دارد. امکانات داخلی شامل سالن بدنسازی، جکوزی، سونا و اتاق بازی کودکان است، در حالی که امکانات در فضای باز شامل استخر شنا، استخر ایمنی کودکان، زمین بازی کودکان، منطقه باربیکیو و پارکینگ است. این پروژه اتاق‌های بازی متعددی را برای کودکان نیز فراهم می‌کند.

خرید آپارتمان در نزدیکی دریا در اوبا آلانیا 1

در خصوص واحدهای مسکونی، انواع آپارتمان‌ها شامل آپارتمان‌های 1+1 با متراژ 38 تا 47 متر مربع است. این آپارتمان‌ها دارای کابینت‌های آشپزخانه لاکی با روکش‌های گرانیتی مشکی، درهای داخلی لاکی با طراحی سفارشی، سینک‌های هیلتون و کابین‌های دوش شیشه‌ای مقاوم در حمام هستند. کف با کاشی‌های گرانیتی پوشیده شده است. پنجره‌های عایق بندی شده و درب‌های ورودی فولادی با طراحی خاص ایمنی و راحتی ساکنین را تضمین می‌کند. علاوه بر این، پلان باز، متراژ را به حداکثر می‌رسانند و نیاز به دیوارهای جداکننده را کاهش می‌دهند. آنها همچنین به ورود نور و تهویه هوا نیز کمک می‌کنند، که به ویژه برای آپارتمان‌های نسبتا کوچک ضروری است.

خرید آپارتمان در نزدیکی دریا در اوبا آلانیا 2

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید