خرید آپارتمان با استخر مشترک در Avsallar آنتالیا

Ref: 11345
WhatsApp
قیمت
1+1 56 m2 -
2+175-77 m2 -
3+1157-207 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های یک و دو‌خوابه و پنت هاوس‌های دو‌خوابه، در منطقه‌ای زیبا در طبیعت دست نخورده و سواحل شنی طلایی.

این پروژه مسکونی در منطقه Avsallar آلانیا واقع شده است که مملو از مغازه‌ها، رستوران‌ها، محیط طبیعی دست نخورده و سواحل شنی طلایی است. این پروژه بر روی تپه‌ای با چشم اندازهای باشکوه از دریا و کوه‌های توروس واقع شده است. این هتل در 50 کیلومتری فرودگاه Gazipasa و 100 کیلومتری فرودگاه آلانیا قرار دارد.

خرید آپارتمان با استخر مشترک در Avsallar آنتالیا 0

این پروژه شامل یک بلوک بلند با 50 آپارتمان در اندازه‌ها و امکانات مختلف به مساحت 2800 متر مربع است. انواع آپارتمان‌ها شامل آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 و پنت هاوس 1+2 است. بلوک دارای 2 دستگاه آسانسور پرسرعت با ظرفیت 10 نفر، ژنراتور، سیستم امنیتی 24 ساعته و سیستم ماهواره مرکزی است. امکانات اجتماعی شامل استخر روباز، منطقه باربیکیو، کافه بار، زمین بازی کودکان، پارکینگ، استخر سرپوشیده، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام و اتاق تلویزیون است.

خرید آپارتمان با استخر مشترک در Avsallar آنتالیا 1

همه آپارتمان‌ها دارای چشم اندازی زیبا هستند و متراژ آپارتمان‌ها از 56 تا 207 متر مربع است. طراحی داخلی آپارتمان‌ها مدرن و با توجه دقیق به تمام جزئیات برای آسایش و امنیت ساکنین طراحی شده است. آشپزخانه‌ها مجهز به کانتر و میزهای با کیفیت بالا از سنگ مرمر و گرانیت هستند.

خرید آپارتمان با استخر مشترک در Avsallar آنتالیا 2

کف و دیوارها در حمام ها و آشپزخانه‌ها به طور ویژه عایق بندی شده و با سرامیک‌های باکیفیت بالا ساخته شده‌اند. دیوارها با گچ پوشانده شده و با رنگ ساتن ضد آب رنگ شده‌اند. پنجره‌های دو جداره عایق هستند، در حالی که درب جلو فولادی با 2 قفل و یک زنگ در با دوربین ایمنی ساکنان را تضمین می‌کند.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید