خرید آپارتمان در آلانیا با منظره دریا و قیمت‌های مقرون به صرفه

Ref: 12833
WhatsApp
قیمت
1+1 62-63 m2 -
2+1112-118 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Apr 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
واحد‌های باغ دوبلکس 1+2 و پنت هاوس و آپارتمان 1+1 با امکانات در محل در منطقه‌ای آرام در نزدیکی دریا و مرکز شهر به فروش می‌رسند.

این مجتمع مسکونی که تنها 2 کیلومتر با دریا و 30 دقیقه از مرکز آلانیا در پایالار فاصله دارد، باغ دوبلکس، پنت هاوس، و آپارتمان‌های استاندارد با چشم انداز دریا و طبیعت و امکانات در محل را ارائه می‌دهد. قرار گرفتن در منطقه‌ای آرام با سواحل آرام، آپارتمان‌هایی با طراحی مدرن و مناسب برای اقامت دائم و موقت، کیفیت زندگی خوبی را تضمین می‌کند.

خرید آپارتمان در آلانیا با منظره دریا و قیمت‌های مقرون به صرفه 0

این پروژه که در 1527 متر مربع توسعه یافته است، شامل یک بلوک واحد با 36 آپارتمان با مساحت 62 تا 118 متر مربع است که دارای 2 آسانسور، سیستم ماهواره‌ای مرکزی، پارکینگ در فضای باز، Wi-Fi در مناطق اجتماعی، سیستم امنیتی 24/7 و یک لابی است.

آپارتمان‌های استاندارد دارای پلان 1 خوابه با بالکن هستند، در حالی که آپارتمان‌های دوبلکس دارای پلان 1+2 به همراه بالکن و تراس هستند.

خرید آپارتمان در آلانیا با منظره دریا و قیمت‌های مقرون به صرفه 1

این املاک 1+1 و 1+2، مجهز به سیستم تهویه مطبوع و یک دستگاه مخابره داخلی ویدئویی، دارای آشپزخانه‌هایی اپن هستند که در اتاق‌های نشیمن گنجانده شده‌اند تا فضا را گسترش داده و فضای تعاملی‌تری ایجاد کنند.

بالکن‌ها و تراس‌های با ابعاد خوب، فضاهای نشیمن را بزرگ می‌کنند و مناظری از طبیعت و دریا را به نمایش می‌گذارند که حس آرامش را به فضای داخلی القا می‌کند.

با توجه به امکانات، این پروژه دارای ویژگی‌های اجتماعی بسیاری برای روحیه تعطیلات و تشویق به آرامش روحی و جسمی است. این امکانات شامل استخرهای سرپوشیده و روباز، سونا، سالن بدنسازی، وان ترکی، کاملیا، تنیس روی میز، سالن استراحت، زمین بازی کودکان، محوطه باربیکیو و کتابخانه است. علاوه بر این، شاتل‌های منظم رفت و آمد ساکنان به دریا را تسهیل می‌کند.

خرید آپارتمان در آلانیا با منظره دریا و قیمت‌های مقرون به صرفه 2

این املاک مقرون به صرفه قرار است در آپریل 2023 تحویل شوند. لطفا برای جزئیات بیشتر و خرید ملک در ترکیه با ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید