خرید آپارتمان در آلانیا در پروژه‌ای نوساز نزدیک به دریا

Ref: 13899
WhatsApp
قیمت
1+1 45 m2 -
2+195 m2
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Aug 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مسافت تا ساحل 100 m
این پروژه با بلوک 5 طبقه شامل آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 و دوبلکس، دارای یک ورودی دردار و یک استخر مشترک در نزدیکی دریا در آلانیا است.

این مجتمع مسکونی تنها 100 متر با دریا فاصله دارد و در کستل آلانیا، یکی از مطلوب‌ترین مقاصد تعطیلات ترکیه واقع شده است. این پروژه فضاهای زندگی آرامی را فراهم می‌کند که با طراحی مدرن آپارتمان‌های 1+1 و 1+2، امکانات اجتماعی و فضای سبز، حس آرامش را به ساکنان خود القا می‌کند.

خرید آپارتمان در آلانیا در پروژه‌ای نوساز نزدیک به دریا 0

این پروژه شامل یک بلوک 5 طبقه با آپارتمان‌های 1 و 2 خوابه و دوبلکس در طبقات بالا است. این مکان مملو از مناطق اجتماعی و آرامش است که در آن خانواده‌ها و زوج‌ها می‌توانند از گذراندن وقت با هم لذت ببرند و در عین حال از امکانات اجتماعی متعددی از جمله استخر روباز، تناسب اندام، سونا، اتاق بخار، خانه‌های کاملیایی و یک منطقه باربیکیو بهره‌مند شوند. امکانات اضافی شامل وای فای، سیستم نظارت تصویری، ماهواره مرکزی و پارکینگی است که فقط برای ساکنین در نظر گرفته شده است.

خرید آپارتمان در آلانیا در پروژه‌ای نوساز نزدیک به دریا 1

آپارتمان‌ها از 45 تا 95 متر مربع مساحت دارند. آپارتمان‌های دوبلکس با تراس‌های بزرگ در طبقات 4 و 5 به سمت چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز دریا باز می‌شوند. آشپزخانه‌های پلان باز که در فضاهای نشیمن گنجانده شده‌اند، با کابینت و لوازم داخلی کامل می‌شوند و حمام‌ها دارای دوش‌، لوازم بهداشتی با کیفیت خوب و روشویی هستند. به طور کلی، آپارتمان‌ها برای بهینه سازی نور طبیعی و به حداکثر رساندن فضای موجود با طرح‌های باز طراحی شده‌اند. تراس‌ها و بالکن‌ها فضا را گسترش می دهند، در حالی که پنجره‌های بزرگ نور طبیعی را جذب می‌کنند.

خرید آپارتمان در آلانیا در پروژه‌ای نوساز نزدیک به دریا 2

این پروژه قرار است در آگوست 2023 به پایان برسد. برای جزئیات بیشتر و خرید خانه در آلانیا، لطفاً با مشاوران ما تماس بگیرید.

فاصله‌ها:

5 کیلومتر از مرکز آلانیا
100 متر تا دریا فاصله دارد
فاصله تا فرودگاه 32 کیلومتر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید