خرید آپارتمان با امکانات تفریحی در آوسالار آلانیا

Ref: 11167
WhatsApp
قیمت
1+1 63-65 m2 -
2+1113-130 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی آپارتمان‌های سقف بلند و آپارتمان‌های دوبلکس از 63 تا 142 متر مربع را در نزدیکی سواحل شنی، جنگل‌ها و امکانات شهری ارائه می‌دهد.

این مجتمع مسکونی در منطقه آوسالار آلانیا واقع شده است که به خاطر سواحل شنی و جنگل‌های مخروطی‌اش معروف است و آن را به فضایی عالی برای اقامت تبدیل می‌کند. در نزدیکی امکانات ضروری شهری، از جمله کافه‌ها، رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها، بیمارستان‌ها، کلینیک‌های خصوصی و مدارس واقع شده است.

خرید آپارتمان با امکانات تفریحی در آوسالار آلانیا 0

این مجتمع شامل 72 آپارتمان با چیدمان‌های مختلف، از 63 تا 142 متر مربع است. امکانات اجتماعی شامل استخر روباز با سرسره‌های آبی، استخر آب گرم سرپوشیده، استخر شنای کودکان، سالن لابی و سالن استراحت، سالن بدنسازی، محوطه باربیکیو و اتاق بازی کودکان می‌باشد. مرکز اسپا دارای حمام ترکی، سونا، اتاق بخار و اتاق ماساژ است. همچنین، یک پارکینگ در فضای باز فقط برای ساکنین داخل مجموعه وجود دارد که توسط سیستم دوربین امنیتی فعال 24/7 خدمات رسانی می‌شود.

انواع آپارتمان‌ها از آپارتمان‌های 1+1 تا آپارتمان‌های دوبلکس 1+2 و 1+3 متغیر است. طراحی داخلی آپارتمان‌های با پلان باز دارای خطوط معماری مدرن و پرداخت‌های سطح بالا است که به لطف سقف‌هایی که به 2.95 متر مربع می‌رسد، فضایی جادار و مطبوع احساس می‌شود. آشپزخانه‌ها مجهز به مبلمان داخلی و میز کار گرانیتی هستند که با پشتی شیشه‌ای جفت شده‌اند. استفاده از سنگ‌های طبیعی و مواد پایدار مانند شیشه به شکل پس‌پاش، فرصت‌هایی را برای نور طبیعی به وجود می‌آورد تا در اطراف بازی کند و حس لمسی را برای تجربیات حسی برانگیزد. حمام‌ها دارای لوازم بهداشتی باکیفیت و مجهز به کابین دوش هستند. بالکن‌های 5 تا 7 متر مربعی و تراس‌های دوبلکس تا 16 متر مربع، ارتباط صمیمی با فضای باز ایجاد می‌کنند و چشم‌انداز زیبای استخر و باغ را ارائه می‌دهند.

خرید آپارتمان با امکانات تفریحی در آوسالار آلانیا 1

ویژگی‌های قابل توجه

رنگ دیوار قابل شستشو
تلویزیون ماهواره‌ای
سیستم دوربین امنیتی
ژنراتور برق
آسانسور
پارکینگ روباز
پنجره‌های آلومینیومی دوجداره
درب ورودی استیل

فاصله‌ها

فرودگاه آنتالیا 90 کیلومتر
فرودگاه گازی پاشا: 60 کیلومتر
مرکز آلانیا: 20 کیلومتر
دریا: 800 متر
مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها: 250 متر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید