خرید آپارتمان در دمیرتاش آلانیا با امکانات

Ref: 11067
WhatsApp
قیمت
1+1 48-56 m2 -
2+196-105 m2 -
3+1148 m2
4+1201 m2
مغازه92-192 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Aug 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه مسکونی در آلانیا شامل آپارتمان‌ها، فروشگاه‌های تجاری، امکانات می‌باشد

این پروژه مسکونی قرار است تا پایان سال 2023 تکمیل شود، در منطقه دمیرتاش آلانیا واقع شده است که از یک بلوک 6 طبقه تشکیل شده است که آپارتمان‌ها در اندازه های مختلف و امکانات اجتماعی را در خود جای می‌دهد. این شهر در نزدیکی دریا، سواحل، مکان‌های تاریخی آلانیا و سایر امکانات ضروری شهری واقع شده است.

خرید آپارتمان در دمیرتاش آلانیا با امکانات 0

این سیته L شکل از یک طرف بلوک مسکونی و پارکینگ در فضای باز را در خود جای داده است، در حالی که قسمت دیگر دارای یک استخر شنا در فضای باز است که توسط مناطق حمام آفتاب و یک منطقه باربیکیو احاطه شده است. سطح زمین بلوک‌ها برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای با طبقات نیم طبقه اختصاص داده شده است که امکان دسترسی راحت به تجربه خرید را فراهم می‌کند. در مقابل، طبقه زیرزمین انبارهای مغازه‌ها، یک سرپناه و یک واحد ژنراتور را در خود جای می‌دهد. از دیگر امکانات داخلی، زمین بازی کودکان، مرکز تناسب اندام، سونا و اتاق بخار برای ارتقای آرامش روحی و جسمی است.

خرید آپارتمان در دمیرتاش آلانیا با امکانات 1

در طراحی بیرونی بلوک، نمای جزئی آجری بر ارتباط ساختمان با طبیعت تاکید می‌کند. سقف قوسی یک ویژگی مشخص را اضافه می‌کند و یکنواختی فرم‌های مستطیل شکل با لبه‌های تیز و متمایز را از بین می‌برد.همچنین عملکرد آکوستیک را در کف اتاق زیر شیروانی بهبود می‌بخشد.

در مورد واحدهای مسکونی، آپارتمان‌ها از 1+1 تا 1+4 با متراژهای 48 و 201 متر مربع است. آشپزخانه‌ها مجزا هستند تا مکانی بزرگ و خصوصی برای کار آشپزخانه ارائه دهند. آشپزخانه‌ها و حمام‌ها با مبلمان توکار مطابق با طراحی معماری معاصر مجهز شده‌اند. بالکن‌ها و تراس‌ها ارتباط بین فضای داخلی و خارجی را تضمین می‌کنند. پنجره‌های گسترده اجازه می‌دهند نور طبیعی فراوانی در داخل وجود داشته باشد، در حالی که هالوژن‌ها نور فضای داخلی را بهبود می‌بخشند.

خرید آپارتمان در دمیرتاش آلانیا با امکانات 2

توضیحات بیشتر

محوطه پارکینگ
ورودی لابی
ژنراتور
دروازه امنیتی و سیستم نظارت دوربین
زیرساخت‌های گرمایش مرکزی

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید