آپارتمان‌های آلانیا با امکانات هتل 5 ستاره و یک پارک آبی واقع در نزدیکی دریا

Ref: 11101
WhatsApp
تعداد اتاق 2+1, 3+1, 4+1, 5+1, 6+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : € 220.000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مجتمع مسکونی شگفت انگیز در آلانیا با آپارتمان‌هایی با خدمات هتل 5 ستاره و یک پارک تفریحی.

پروژه مختلط واقع در منطقه تورکلر آلانیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین پروژه‌ها در 76000 متر مربع ساخته شده است. این مجتمع مسکونی منحصر به فرد با امکانات یک هتل 5 ستاره و امکانات اجتماعی از جمله شهربازی، و همسایگی دریای مدیترانه که تنها 300 متر از پروژه امتداد دارد، به عنوان اولین سایه‌های آبی است. 

آپارتمان‌های آلانیا با امکانات هتل 5 ستاره و یک پارک آبی واقع در نزدیکی دریا 0

این مجموعه بزرگ شامل آپارتمان‌های مسکونی، خانه‌های شهری، ویلاها و آپارتمان‌های سرمایه گذاری به مساحت 15000 متر مربع است. آپارتمان‌های مسکونی از 1+1 تا 1+5 متغیر است، در حالی که خانه‌های شهری دارای 5 اتاق خواب هستند. ویلاها بسته به تعداد اتاق خواب به دو گروه ویلاهای خصوصی (1+5) و ریاست جمهوری (1+6) تقسیم می‌شوند. به طور کلی، با ویژگی مجلل خود، این پروژه با طراحی معماری منحصر به فرد و مجلل خود متمایز می‌شود و حس لوکس بودن را به شما منتقل می‌کند.

آپارتمان‌های آلانیا با امکانات هتل 5 ستاره و یک پارک آبی واقع در نزدیکی دریا 1

فضای پروژه بزرگ به خوبی تعریف شده است و بخش‌های خاصی به واحدهای مسکونی و امکانات اجتماعی اختصاص دارد، در حالی که طراحی محوطه‌ وظیفه اتصال این فضاها را بر عهده دارد. بلوک‌ها در نیمه اول سیته در یک راستا قرار گرفته‌اند و استخر اصلی بزرگ و یک استخر زینتی را در سراسر مجموعه از یک سر تا سر دیگر پیچیده می‌کند.

در قسمت پشت مجموعه، امکانات اجتماعی به مساحت 41000 متر مربع شامل سرسره‌های آبی، کافه، زمین‌های ورزشی، استخرها، فروشگاه‌ها، زمین‌ها و زمین‌های بازی توزیع شده است. بر این اساس، به جرات می‌توان گفت که این پروژه مانند شهری 24 ساعته با پارک‌های تفریحی و فضایی پر جنب و جوش با مناطق پر نور است. علاوه بر زندگی فعال اجتماعی، 20000 متر مربع به فضای سبز با توجه ویژه به سلامت جسمی و روحی ساکنان اختصاص یافته است. باغ‌های پرتقال، مسیرهای پیاده روی، و چمن‌زارها فرصت‌های خوبی را برای کسانی که مایل به ارتباط با طبیعت هستند فراهم می‌کند.

آپارتمان‌های آلانیا با امکانات هتل 5 ستاره و یک پارک آبی واقع در نزدیکی دریا 2

فاصله‌ها

مرکز آلانیا: 15 کیلومتر
شهر باستانی: 40 کیلومتر
فرودگاه آنتالیا: 110 کیلومتر
فرودگاه گازی پاشا: 60 کیلومتر
دریا: 300 متر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید