خرید آپارتمانهای اعیانی در Kestel آلانیا، نزدیک دریا

Ref: 11005
WhatsApp
قیمت
1+1 60 m2 -
2+1100-130 m2 -
3+1180 m2
4+1180-218 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این املاک در آلانیا، داخل یک مجتمع مسکونی جذاب با فاصله 700 متری از ساحل واقع شده‌اند و شامل خدمات و امکانات هستند.

این مجتمع مسکونی در آلانیا واقع شده و تنها 700 متر با ساحل فاصله دارد و در مجاورت فضای سبز و کوهستان قرار دارد. این پروژه شامل 4 بلوک با 97 آپارتمان، پنت هاوس و باغ دوبلکس است که در زمینی به مساحت 7000 مترمربع در حال ساخت است.

خرید آپارتمانهای اعیانی در Kestel آلانیا، نزدیک دریا 0
این بلوک‌ها کم ارتفاع و افقی هستند و به موازات زمین و محوطه فضای سبز قرار دارند. امکانات اصلی این پروژه شامل مرکز آبگرم و اسپا، استخر 165 متری، رستوران، سینما، زمین بازی کودکان و سالن بدنسازی است. این پروژه با ارائه امکانات متعدد، محیطی پویا و کاربرپسند برای ترغیب ساکنین به انجام فعالیت‌های مختلف و برقراری تعاملات اجتماعی ایجاد می کند.

انواع آپارتمان‌ این پروژه شامل واحدهای 1+1، 1+2 و1+3 با متراژی بین 60 تا 210 مترمربع است و بزرگترین آنها دوبلکس باغ و پنت هاوس‌ هستند. بالکن و تراس این آپارتمانها، طبیعت را به داخل خانه آورده و امکان ارتباط عمیق با محیط اطراف را فراهم می کنند. همچنین، فضای زندگی را گسترش می‌دهند. از آنجایی که آلانیا دارای آب و هوای مدیترانه ای است، تقریبا در تمام طول سال می‌توانید به سبک زندگی خود در فضای باز ادامه دهید.

خرید آپارتمانهای اعیانی در Kestel آلانیا، نزدیک دریا 1

این آپارتمان‌ها با پلان باز ساخته می‌شوند و فضای زندگی در آنها متصل و صمیمی است. استفاده از مصالح مختلف مانند چوب، سرامیک و شیشه، ظاهری پیچیده و شیک در آپارتمانها ایجاد کرده است. سقف اتاق‌ها بلند است و حس وسعت در فضا ایجاد می کند. پنجره‌های بزرگ نیز نور طبیعی فراوانی را به داخل منتقل کرده و فضا را مطبوع و روشن نگه می‌دارند. به لطف آسانسورها دسترسی کاربران به پارکینگ زیرزمینی نیز آسان است.

در حال حاضر این مجموعه در حال ساخت است و تاریخ تکمیل آن برای سال 2024 پیش بینی شده و در سال‌های آتی آماده ارائه زندگی با کیفیت نزدیک دریا، مرکز شهر و مراکز خرید خواهد بود.

خرید آپارتمانهای اعیانی در Kestel آلانیا، نزدیک دریا 2

فاصله تا اماکن مهم:

  • 5 دقیقه تا مرکز شهر
  • 700 متر تا دریا
  • نزدیک به مراکز خرید، مانند Koctas، 5M Migros
  • و نزدیک به بیمارستان‌ها، مراکز تفریحی، بناهای تاریخی و فرهنگی

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید