خرید آپارتمان‌ در آلانیا داخل مجتمعی مدرن با بالکن‌های بزرگ در محموتلار

Ref: 11018
WhatsApp
قیمت
2+1154 m2
3+1195 m2
4+1245 m2
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک

این مجتمع مسکونی در منطقه محمودلار آلانیا و در فاصله 480 متری از دریا واقع شده است. که شامل 1 بلوک از 13 طبقه است که آپارتمان‌ها و امکانات اجتماعی با اندازه‌های مختلف را در خود جای می‌دهد که در زمینی به مساحت 3.272 متر مربع است.

خرید آپارتمان‌ در آلانیا داخل مجتمعی مدرن با بالکن‌های بزرگ در محموتلار 0

انواع آپارتمان‌ها شامل 1+2، 1+3 و 1+4 است که متراژ آنها بین 154 تا 245 متر مربع است و بزرگترین آنها دوبلکس هستند. این پروژه شامل امکانات اجتماعی مانند استخرهای سرپوشیده و روباز، مرکز تناسب اندام و سونا است. 

به خاطر طراحی کاملا سفید و پنجره‌های وسیع، آپارتمان‌ها مدرن، جادار و روشن هستند. اتاق نشیمن به یک بالکن فوق العاده بزرگ باز می‌شود که با منظره شهر و دریا است. آشپزخانه‌ها دارای کابینت‌هایی با روکش مات هستند که با صفحه‌های شیشه‌ای پشت سر هم ترکیب شده‌اند.

خرید آپارتمان‌ در آلانیا داخل مجتمعی مدرن با بالکن‌های بزرگ در محموتلار 1

کابینت‌های بالایی قهوه‌ای با کابینت‌های پایه قهوه‌ای مایل به قرمز ترکیب می‌شوند تا ظاهر کاملا سفید آپارتمان‌ها را ملایم تر کند. سرویس‌های بهداشتی با کاشی‌های سرامیکی صیقلی پوشانده شده‌اند، در حالی که اتاق‌خواب‌ها و اتاق‌های نشیمن با پارکت لمینت تکمیل شده‌اند.

حمام‌ها با روشویی مشابه با کابینت پایه آشپزخانه مبله شده‌اند و یک طراحی پیوسته در سراسر آپارتمان ایجاد می‌کنند. دوش‌ها بسیار شیک به نظر می‌رسند و کاربرد عملی دارند و  آبگرمکن فوری استفاده از آشپزخانه و حمام را راحت می‌کند. علاوه بر این، هر اتاق دارای پریزهای مشکی فراوان است، راهروها با هالوژن‌ها روشن می‌شوند و ورودی‌های اصلی دارای یک آیفون تصویری داخلی هستند.

خرید آپارتمان‌ در آلانیا داخل مجتمعی مدرن با بالکن‌های بزرگ در محموتلار 2

برای خرید ملک در آلانیا، لطفا با همکاران ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید