خرید آپارتمان‌های کنار ساحل در Mahmutlar آلانیا

Ref: 11007
WhatsApp
قیمت
1+1 63-110 m2 -
2+1102-141 m2 -
4+1271 m2
5+1291 m2
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jun 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی که در اولین خط ساحلی منطقه محبوب Mahmutlar قرار گرفته، شامل آپارتمان‌هایی در اندازه‌های مختلف تا 5 اتاق خواب با دسترسی آسان به ساحل است.

این پروژه مسکونی در اولین خط ساحلی Mahmutlar آلانیا واقع شده و از موقعیت مکانی عالی با منظره‌های پانوراما از شهر و دریا برخوردار است. به علاوه، از طریق یک گذرگاه زیرزمینی به ساحل راه دارد. از دیگر ویژگی‌های کلیدی این پروژه می توان به اندازه و تنوع آپارتمان، مرکز خرید، پارکینگ با ظرفیت 102 خودرو و امکانات اجتماعی اشاره کرد.

خرید آپارتمان‌های کنار ساحل در Mahmutlar آلانیا 0

این پروژه شامل 2 بلوک است که در زمینی به مساحت 6400 متر مربع در حال ساخت است. واحدهای مسکونی شامل 1+1، 1+2، 1+4 و 2+5 هستند که زیربنای آنها بین 63 تا 291 مترمربع متغیر است. طراحی داخلی آپارتمان‌ها دارای نازک کاری‌های باکیفیت، رنگ قابل شستشو بر روی دیوارها و سقف کاذب با نورپردازی هالوژن است.

همه واحدهای مسکونی دارای سیستم تهویه، گرمایش از کف در هر اتاق، آیفون تصویری، حمام مجهز و آشپزخانه با لوازم خانگی و کابینت هستند. ساختمان‌ها دارای پوشش ضد باکتری، عایق با کیفیت، آسانسورهای مدرن، لوله کشی درجه یک، سیستم حفاظت از آتش، ژنراتور و دوربین های امنیتی 24 ساعته هستند. علاوه بر این، کرکره‌های آلومینیومی و پنجره‌های دو جداره، عایق صدا را در تمام اتاق‌ها تضمین می کنند.

ساکنین می توانند در این مجتمع از طیف وسیعی از امکانات اجتماعی از جمله استخر بزرگ رو باز، باربیکیو، تنیس روی میز، بیلیارد، سینما، اتاق شبیه سازی شده گلف و مرکز اسپا استفاده کنند. مرکز اسپا نیز شامل اتاق ماساژ، استخر آب گرم، اتاق بخار، اتاق فنلاندی، منطقه استراحت، سالن ورزش، اتاق یوگا و پیلاتس است. این امکانات با فضای سرسبزی همراه هستند که در طول روز سایه بانی برای استراحت به وجود می‌آورند.

خرید آپارتمان‌های کنار ساحل در Mahmutlar آلانیا 1

در حال حاضر، این پروژه در حال ساخت است و پیش بینی شده در ماه ژوئن 2024 به اتمام برسد. بدون شک، خانه‌های تعطیلات این مجموعه برای سرمایه گذاری و یا اقامت دائم مناسب هستند.

فاصله تا مکانهای مهم:

  • 15 کیلومتر تا مرکز آلانیا
  • 27 کیلومتر تا فرودگاه قاضی پاشا
  • 140 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید