آپارتمانهای شیک در Mahmutlar آلانیا نزدیک ساحل

Ref: 11011
WhatsApp
قیمت
2+1124 m2
3+1215-225 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jun 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این املاک تفریحی در منطقه محبوب Mahmutlar آلانیا قرار گرفته که شامل واحدهای 2 و 3 خوابه و پنت‌هاوس است و تا ساحل شنی فقط 120 متر فاصله دارد.

 

آپارتمانهای شیک در Mahmutlar آلانیا نزدیک ساحل 0

این مجتمع مسکونی مجلل و راحت در منطقه خوش‌ساخت Mahmutlar در آلانیا واقع شده است که تنها 120 متر تا ساحل شنی و تفرجگاه فاصله دارد و اطراف آن را مناطق سبز و چشم انداز کوه احاطه کرده است.

این پروژه در زمینی به مساحت 1.580 متر مربع ساخته شده و شامل یک بلوک 12 طبقه است که آپارتمان هایی در اندازه های مختلف دارد. انواع این آپارتمانها شامل 2 خوابه و 3 خوابه و پنت هاوس است که متراژ آنها بین 124 تا 225 مترمربع می‌باشد. این تنوع به ساکنین این امکان را می‌دهد که آپارتمان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

آپارتمانهای شیک در Mahmutlar آلانیا نزدیک ساحل 1

این پروژه به جهت مطابقت با استانداردهای بین المللی، با مواد تایید شده و درجه یک ساخته شده است. همچنین، مجموعه ای از امکانات عمومی، از جمله استخر روباز، استخر ایمن برای کودکان، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، و زمین بازی کودکان، این مجموعه را هم تراز با یک هتل 5 ستاره قرار می‌دهد. به طور کلی، این مجتمع سبک زندگی اجتماعی، سالم و بسیار با کیفیتی برای ساکنین فراهم خواهد کرد.

آپارتمانهای شیک در Mahmutlar آلانیا نزدیک ساحل 2

این آپارتمان های مدرن از مواد درجه یک ساخته شده اند و کف بالکن و حمام سرامیک و کف آشپزخانه از گرانیت می‌باشد. آشپزخانه‌ها کاملا مجهز هستند و لوازم برقی در آنها تعبیه شده. همچنین، صفحه روئی کابینتها از جنس گرانیت است که جلوه ای طبیعی به آن بخشیده است. آشپزخانه ها یا از نوع بسته یا اوپن هستند و مشتریان این حق انتخاب را دارند که بر طبق میل خود، آپارتمان مورد نظرشان را خریداری کنند. حمام ها مجهز به کابینت توکار، کاشی های سرامیکی باکیفیت و کابین دوش هستند. به علاوه، هر آپارتمان مجهز به لامپهای هالوژن، کولر، آیفون تصویری و یک کمد درقسمت راهرو می‌باشد.

آپارتمانهای شیک در Mahmutlar آلانیا نزدیک ساحل 3

ویژگیهای دیگر:

پنجره های PVC

سقف ها از جنس کناف هستند.

نرده های بالکن از شیشه و آلومینیوم است.

دربهای داخلی از جنس MDF می‌باشند.

دربهای ورودی از جنس فولاد هستند.

تحت نظارت مدیریت حرفه ای در تمام مجموعه

ژنراتور

باغ

گیت ورودی اتوماتیک و قفل رمزدار در ورودی اصلی

دوربین مداربسته

 

 

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید