خرید انواع آپارتمان در آلانیا، نزدیک به ساحل معروف کلئوپاترا

Ref: 11088
WhatsApp
قیمت
1+1 55 m2 -
2+185-90 m2 -
3+1130-155 m2 -
4+1150 m2
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jul 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
خرید آپارتمان و پنت‌هاوس در مجتمعی در آلانیا با منظره دریا و کوه و امکانات عمومی و تنها 500 متر فاصله با ساحل کلئوپاترا

این پروژه مسکونی بزرگ در زمینی به مساحت 2454 مترمربع بنا شده که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است و فقط 500 متر تا ساحل مشهور کلئوپاترای آلانیا فاصله دارد. این پروژه شامل یک بلوک 9 طبقه با انواع آپارتمان و امکانات عمومی می‌باشد.

خرید انواع آپارتمان در آلانیا، نزدیک به ساحل معروف کلئوپاترا 0

این پروژه مدرن که از آن به عنوان یک "مجتمع مسکونی کلاس ممتاز" یاد می شود، سازه‌ای بتنی است که محوطه سازی شگفت انگیزی آن را احاطه کرده است. فضای سرسبز اطراف ساختمان مانند فیلتری بین خیابان و ساختمان عمل می کند و بدین گونه، صدای ترافیک خیابان را کاهش می دهد. نواحی اطراف این بلوک، پروژه های مسکونی مرتفع وجود ندارند و درنتیجه ساکنین می‌توانند بدون هیچ مانعی از منظره کوه و دریا لذت ببرند.

خرید انواع آپارتمان در آلانیا، نزدیک به ساحل معروف کلئوپاترا 1

محیط راحت و مطبوع این پروژه با وجود امکاناتی چون قسمت پذیرش، ژنراتور برق، پارکینگ و خدمات امنیتی 24 ساعته، جذابیت زیادی پیدا کرده است. به علاوه، سازندگان این پروژه طیف وسیعی از امکانات عمومی داخلی و خارجی از جمله استخر شنای روباز، استخر سرپوشیده گرم، بار کنار استخر، سالن بدنسازی، سونا، و اتاق بخار را برای راحتی و آسایش ساکنین در آن گنجانده اند. همچنین، در یک قسمت محوطه، باربیکیو و آلاچیق وجود دارد که مکانی عالی برای استراحت و معاشرت با همسایگان و اعضای خانواده فراهم می کند.

خرید انواع آپارتمان در آلانیا، نزدیک به ساحل معروف کلئوپاترا 2

انواع واحدهای مسکونی 1 خوابه تا 4 خوابه می‌باشند و متراژ آنها بین  55 مترمربع تا 250 مترمربع متغیر است که شامل آپارتمانهای استاندارد و پنت هاوس می‌باشد. آشپزخانه و حمام ها مطابق با طراحی معاصر بوده و مجهز به کابینت، توالت فرنگی و کابین دوش هستند. استفاده از مواد مختلف طبیعی و مصنوعی و رنگ خنثی، از نظر بصری، فضای داخلی را به شیوه ای چشمگیر تقویت کرده است. همه آپارتمان‌ها به لطف پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف، مطبوع و روشن هستند. به علاوه، این پنجره های بزرگ فضای داخل و خارج را به هم پیوند زده و محیط اطراف را به خانه نزدیک می‌کنند. 

خرید انواع آپارتمان در آلانیا، نزدیک به ساحل معروف کلئوپاترا 3

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید