خرید املاک کنار دریا در محمودلار آلانیا با ساحل اختصاصی

Ref: 10979
WhatsApp
قیمت
1+1 67-75 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
یک مجتمع مسکونی، آپارتمان‌های مجلل را در آلانیا، موقعیتی کنار آب، با امکانات اجتماعی غنی و یک ساحل خصوصی برای ساکنان، ارائه می‌دهد.

مجتمع مسکونی ساحلی در منطقه محمودلار آلانیا، منطقه‌ای زیبا با خط ساحلی زیبا و مکان‌های تاریخی-فرهنگی مورد علاقه گردشگران واقع شده است. این پروژه از 2 بلوک با 146 اقامتگاه در زمینی به مساحت 3989 متر مربع تشکیل شده است و راحتی هتل 5 ستاره را با امکانات اجتماعی، پارکینگ در فضای باز و ساحل خصوصی ارائه می‌دهد. امکانات اجتماعی شامل استخر آبشاری روباز با سرسره‌های آبی، استخر سرپوشیده، سونا، اتاق بخار، مناطق حمام آفتاب، مرکز تناسب اندام، زمین بازی کودکان، تنیس روی میز، سالن استراحت، و اتاق جلسه است.

خرید املاک کنار دریا در محمودلار آلانیا با ساحل اختصاصی 0

ورودی اصلی به لطف طرح‌های آینه‌ای، لهجه‌های چوبی، و کف پوش‌های صیقلی با نقش‌های گل‌دار بسیار شیک به نظر می‌رسد. وسایل روشنایی و پوشش‌های مرمری حس لوکس بودن را به شما منتقل می‌کند. همچنین، نورپردازی‌های رنگارنگ، کاشی‌های مراکشی و سقف‌های کاذب زیبایی چشم نوازی را ارائه می‌دهد. این تزئینات شما را در مسیر به سمت اسپا همراهی می‌کنند و با رنگ درمانی شروع به آرامش شما می‌کنند.

خرید املاک کنار دریا در محمودلار آلانیا با ساحل اختصاصی 1

در مورد آپارتمان‌ها، اگرچه چیدمان‌های مختلفی وجود دارد، اما اکثر آنها فروخته شده‌اند. ما در حال حاضر فقط برای آپارتمان‌های 1+1 پیشنهاد داریم. این آپارتمان‌های 1 خوابه با مساحت‌های 67 و 75 متر مربع را ارائه می‌دهند. کابینت سفید از کف تا سقف با درهای آینه‌ای به عمق می‌افزاید و فضای ذخیره سازی کافی را فراهم می‌کند. 

آشپزخانه‌ها به زیبایی با اتاق نشیمن ادغام شده‌اند و به کابینت‌های کلاسیک مجهز شده‌اند که با میز و پشتی مشکی جفت می‌شوند. وسایل مشکی و لبه‌های چوبی، بافت‌های هیجان‌انگیزی را به کابینت‌ها اضافه می‌کنند، در حالی که شکل L آشپزخانه‌ها فضای کاری کارآمد و فضایی دنج را فراهم می‌کند. آشپزخانه‌ها اوپن هستند و آشپزی را به یک فعالیت اجتماعی تبدیل می‌کنند.

خرید املاک کنار دریا در محمودلار آلانیا با ساحل اختصاصی 2

بالکن‌های بزرگ خارج از اتاق نشیمن، منظره‌ای عالی از دریا و شهر ارائه می‌دهند. درهای کشویی بالکن نور طبیعی فراوانی را به شما می‌دهند. علاوه بر این، آپارتمان‌ها دارای تهویه مطبوع و پریز برق در همه اتاق‌ها از جمله بالکن هستند.

جزئیات دیگر

پوشش کاشی و سرامیک
اتصال تلویزیون و تلفن در اتاق نشیمن
درب و پنجره‌های پی وی سی
رنگ دیوار پلاستیکی قابل پاک شدن
در فولادی
ژنراتور برق
ماهواره مرکزی و اینترنت
امنیت 24 ساعته

خرید املاک کنار دریا در محمودلار آلانیا با ساحل اختصاصی 3

فاصله‌ها

مرکز شهر آلانیا: 15 کیلومتر
فرودگاه گازی پاشا: 25 کیلومتر
مرکز محمودلار: 2 کیلومتر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید